Jump to content

Har min mor gjort et godt kjøp?


Ford'n

Recommended Posts

Heisann! På Fredag kjøpte mamma sin aller første Ford. Valget falt på en Ford Focus 2006 1.6tdci trend med litt snacks. Stasjonsvogn selvfølgelig. Den har gått 64.000km. Vi kjøpte bilen av røhne og selmer Ensjø. Bilen var i tipp topp stand. Fikk med splitter nytt henger-feste og 1 år garanti. Fargen er lyseblå :twisted: Vi fikk den får 133.000kr. Godt kjøp? :blink: Er disse bilene generelt driftsikre? :unsure:

Edited by Ford'n
Link to comment
Share on other sites

Rart det bare ble gitt 1 års garanti på den siden det var via Ford forhandler, når jeg kjøpte min 2004 for 2 år siden (også hos Ford forhandler) så fikk jeg 2 År/40 000 km garanti som da gjalt for bil under 6 år - noe som også er tilfelle for din mors bil. Vil absolutt fått henne til å sjekke opp det der, selgere kan være sleipe når de selger til kvinnfolk.

Link to comment
Share on other sites

Rart det bare ble gitt 1 års garanti på den siden det var via Ford forhandler, når jeg kjøpte min 2004 for 2 år siden (også hos Ford forhandler) så fikk jeg 2 År/40 000 km garanti som da gjalt for bil under 6 år - noe som også er tilfelle for din mors bil. Vil absolutt fått henne til å sjekke opp det der, selgere kan være sleipe når de selger til kvinnfolk.

 

Mulig du har fått med Ford-Norge sin ekstra bruktbilgaranti? Den kan kjøpes utenom som en ektra garanti, eller så blir den ofte lagt med i prisen. Mener det er noe slikt iallfall :)

 

Til trådstarter : Ypperlig bil for kvinnfolk som liker en enkel og grei bil. Rimelig driftsikker, billig i drift og god å kjøre :)

Edited by HoelRacing

92' Ford Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

På Ensjø så velger de å holde prisene lave.. Derfor ingen garanti. Men vi fikk det. 1 år's garanti skulle egentlig koste 5000kr året. På en annen Ford forhandler fulgte det med 1 års garanti på alle biler.

Edited by Ford'n
Link to comment
Share on other sites

Kjempe fin bil. Leste litt lengre opp her at det var flere som rakka ned på dette kjøpe. Dette er den fineste Focusen synes nå jeg da. Har selv en 06 modell. Ghia da. Pen farge var det også på den. Kanskje ikke helt strøken, men det er en god bil for det. Bare en liten oppdatering Kverna. Det har kommet en Facelift og en ny modell etter denne. Ikke 2 Faclift. Men uansett, Dette er en veldig fin bil og veldig lettkjørt.

86 Sierra XR 4X4 2,8i V6 (Rosso) red(combi)(gitt opp dessverre, var alt for mye jobb med denne)
98 306 1,6i XRB16 (litt usikker men tror det er Midnight Blue) (STV)(solgt)
06 Focus 1,6 TDCi Ghia MS design Moondust Silver (stv) (solgt)                                                                                                                                    09 Focus 1,6 TDCI Titanium Panter Svart. (solgt)                                                                                                                                                              15 Focus 1,0 sport ( combi) Brisbaine brown

 

166835304_10158799389636117_4052469844398628855_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det skal sies at bilen er til sprøytelakkering nå.

Den er det ja. Da blir den vel helt strøken. Uansett er dette en bil mora de vil like godt. Ta godt vare på den

86 Sierra XR 4X4 2,8i V6 (Rosso) red(combi)(gitt opp dessverre, var alt for mye jobb med denne)
98 306 1,6i XRB16 (litt usikker men tror det er Midnight Blue) (STV)(solgt)
06 Focus 1,6 TDCi Ghia MS design Moondust Silver (stv) (solgt)                                                                                                                                    09 Focus 1,6 TDCI Titanium Panter Svart. (solgt)                                                                                                                                                              15 Focus 1,0 sport ( combi) Brisbaine brown

 

166835304_10158799389636117_4052469844398628855_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...