Liero Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Har et par Cosworth 4x4 front kalippere jeg skulle solgt. Selges grunnet overgang til større bremser.. Selges h.b.o 1000,- + frakt
MacGyver Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Har et par Cosworth 4x4 front kalippere jeg skulle solgt. Selges grunnet overgang til større bremser.. Selges h.b.o 1000,- + frakt<{POST_SNAPBACK}> Kan man bruke disse på RsT? må det mye ombygging til? evt. bruke disse bak? hmm sykler til arbeid
Count Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Er jo ikke noen arm til håndbrekken på frontkalipere. Dessuten kommer du til å få uforholdmessig kraftige bakbremser. Ikke nødvendigvis å foretrekke.... 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Liero Posted April 20, 2005 Author Posted April 20, 2005 Har et par Cosworth 4x4 front kalippere jeg skulle solgt. Selges grunnet overgang til større bremser.. Selges h.b.o 1000,- + frakt<{POST_SNAPBACK}> Kan man bruke disse på RsT? må det mye ombygging til? evt. bruke disse bak? hmm <{POST_SNAPBACK}>Disse kan du bruke på RST ja. Det du trenger til disse er Cosworth 2wd bremseskiver og 1mm skiver til å space ut kalipperen riktig i forhold til bremseskiva. Ligger noen bilder av noen som har gjort dette her.
Recommended Posts