Jump to content

Film Laankmafian Trackday


SierraCos2wd

Recommended Posts

Jo takk :) Det irriterer meg enda at det ble så dårlig kvalitet på filmen. Kameraet var vel fra krigens dager. Men det var uansett artig å ha banen for seg selv en hel dag. Er det beste treffet jeg har vært på hehe ;) mtp kjøretid og kø venting :)

Edited by SierraCos2wd
SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Launch controllen er veldig enkel og koble opp. Datasprutet mitt har alt innebygd. Eneste jeg gjorde var å ta en ledning fra en utgang på hjernen via en "trykk" bryter (Slik en du bare holder inn) og så til en utgang med jord på hjernen. Så er det bare å skrive inn de rette innstillingene på sprutet. turtall,mye tenning som skal taes av,bensinmengde osv.

SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Launch controllen er veldig enkel og koble opp. Datasprutet mitt har alt innebygd. Eneste jeg gjorde var å ta en ledning fra en utgang på hjernen via en "trykk" bryter (Slik en du bare holder inn) og så til en utgang med jord på hjernen. Så er det bare å skrive inn de rette innstillingene på sprutet. turtall,mye tenning som skal taes av,bensinmengde osv.

 

Åssen sprut kjører du :)?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg har hatt litt problem med å bli fornøyd med de oppsettene som jeg har prøvd denne sesongen. Klarte vel 470hk 600nm på hjul om jeg ikke husker riktig. Da hadde jeg allerde nesten 600nm fra 4350rpm og helt ut til sperra. Har papirene her ett sted men fant de ikke nå i farten.

SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...