Slåstad RS Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Jeg har ei T9 5-trinns kasse til OHC , og ønsker å bytte denne i mot ei T9 til V6. Betaler ev. i mellom , hvis jeg får rett kasse. Kjetil SjøenSlåstad Tlf:91134867 Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
MermoZ Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 jeg ikke så kjent med v6 ennå, men hva er den vesentlige forskjellen på de?? har kanskje en leggan Førstebil: Orginal Sedan Sierra 4x4 Cosworth > Rullende ProsjektMini Prosjekt: Sedan Sierra 2.0i clx > under restaurering inntil videreProsjektbil: Cupe Sierra XR4i 2.8i > venter på full restaurering
Slåstad RS Posted December 4, 2011 Author Posted December 4, 2011 jeg ikke så kjent med v6 ennå, men hva er den vesentlige forskjellen på de?? har kanskje en leggan Tappen på inngående aksling er lengere. Hvis du kan sende meg et bilde av fronten på kassa uten clutshkappe , så ser jeg om det er rett type. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
MermoZ Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 beklager for sent svar, men kan sje ka æ får te i morra, ska nokk i værkstede da^^, Førstebil: Orginal Sedan Sierra 4x4 Cosworth > Rullende ProsjektMini Prosjekt: Sedan Sierra 2.0i clx > under restaurering inntil videreProsjektbil: Cupe Sierra XR4i 2.8i > venter på full restaurering
Slåstad RS Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 beklager for sent svar, men kan sje ka æ får te i morra, ska nokk i værkstede da^^, Toppers!Ikke noe stress. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Sierra"2.0iS Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Er du ute etter 2.8 V6 kassa med forsterket kubbelager og 3.36 første gir?Fikk betegnelsen N3 og ble brukt fra og med juni produksjonen i 86 på 2.8
Slåstad RS Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 (edited) Er du ute etter 2.8 V6 kassa med forsterket kubbelager og 3.36 første gir?Fikk betegnelsen N3 og ble brukt fra og med juni produksjonen i 86 på 2.8Yes pleese! Skal vist ha blitt brukt på div V6 etter 06.86 , ikke bare 2,8. Edited December 8, 2011 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Sierra"2.0iS Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Skal høre med en kompis, som driver mye med Ford V6 om han har noen slik V6 kasse, lett å se forskjell på de, er en åpning i clutch-huset hvor man ser det skrudde fremre kubbelageret.
MermoZ Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 så dårlig ut nedi der ja, hadd med mæ en kar som e litt mer kjent på derre enn mæ, så beklager Førstebil: Orginal Sedan Sierra 4x4 Cosworth > Rullende ProsjektMini Prosjekt: Sedan Sierra 2.0i clx > under restaurering inntil videreProsjektbil: Cupe Sierra XR4i 2.8i > venter på full restaurering
Recommended Posts