Fresh| Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Kom over denne linken på Finn.no og lurer på om det er "lov" å montere slikt på mondeo'n. Får man godkjent dette på biltrangsynet? Jeg vet at på sierra får man ikke godkjent dette...
hår ball Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 det er ikke noe problem. i teorien, så skall alt som er TUV godkjent la seg godkjenne på biltilsynet.
caan Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Hadde dette på min Mk3, ingen problemer med godkjenning. Det er jo TUV godkjent, så var ikke noe problem hos BT her i hvert fall Settet der er kun justerbart fremme, hvis det er til stv. du skal ha. Slik ble min seende ut: Det var akkurat passelig stivt og kjøre med - Opel Omega 2.0 16V 1994 - Ford Fiesta 1.1L 1982 - Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x) - Nissan 200SX S13 1992 (x) - Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)
Kverna Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Sett på det selv, er galvanisert også så tåler jo litt Min fotoblogg
JHS Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Har ikke prøvd Supersport, men hadde Vmaxx på Touran'en. Makan til søppel... Lekkasjer på flere av demperne, byttet alle 4 demperene etter under ett år, knekt feste til lenkearm er ett par ting jeg kan nevne. Dessuten ville jeg ikke montert noe sånt på en familiebil, blir for stivt og stumpete mener jeg. Kjøp heller ett sett med kvalitets senke fjærer
Fresh| Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 Stemmer. Sitter jo senkesett på bilen nå av usikkert merke. Jeg vurderte å sette på std fjærer, for som du sier JHS, det er kanskje ikke det mest gunstige med lav og stumpete familie bil. Tenkte at kanskje de supersport fjærene/demperne kunne være kjekt å justere til en mer overkommelig høyde enn jeg har idag. Hmmm, valgets kval. Slik ser bilen ut idag. Ser kanskje ikke så ille lavt ut, men blir fort lav om man laster litt inni.
dohcen Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 hvis du skrur så kan du ta fjørene mine og jeg dine Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Kverna Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Min er senket 30mm, og den skraper nedi flere steder ved vanlig vinterkjøring Min fotoblogg
iamgeir3 Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 noen som vet om justerbart til s max 06 mod 1,8 d ell senkesett
Recommended Posts