twin turbo Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 det er dei som vart kalla american racing. er vel ettermarked til fleire biler... trehjulsykel
Taunus S Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Dette er vel det ein under eit kan kalla Slotmags felger.Har vert fleire produsenter på desse. Wolfrace Slotmag, Shelby Slotmag, Allycat Supaslot, osv.Disse felgene var svært poppulære på 80 tallet og fanst både i alu og chromma stål. At dei passer kom kun til Granada er cel det frieste av fantasi eg har høyrd på lenge. Disse felgene er ettermarkeds felger som blei levert til alt frå amriknsk van til små japse biler.Her er et eksempel frå ein anna tråd her på forume,t montert på Capri MKI; http://img.photobucket.com/albums/v73/vegvill/Capri%20-69/09.jpg Er ikkje noko veldig spessielt med sdesse felgane, anna en at dei er grise-feite, (i mine auger i allefall).
alelys Posted January 28, 2012 Author Posted January 28, 2012 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
alelys Posted January 29, 2012 Author Posted January 29, 2012 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
Nils74 Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Jeg er intressert i å kjøpe disse dersom han kan sende de. Håper de er komplette med senterkopper og de spesielle hylsemutterene? Du kan jo sende kontaktinfo til selger på pm til meg så tar jeg kontakt?
Recommended Posts