Jump to content

Blinklysglass


Guest 351

Recommended Posts

Noen her som vet om blinklysglassa fremme v/hovedlyset er lakkert på innsiden? Tror de er det. Tenkte å prøve med noe malingsfjerner får å "lage" meg hvite blinklys! Noen som har prøvt noe lignende før kanskje? (mk2) ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er nok i helstøpt gul plast de blinklysglassene. Det er blinklys og bremselys bak på Mk1 som er lakkert innvendig. Har hørt rykter om at Noen Peugeot-lys kan modifiseres til å passe.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Ok, takker for svar. men, Fordgnomen, har du tatt av det glasset som er der fra før av og erstattet det med plexiglass? Eller lagt plexi utpå det vanlige? Ikke så dumt det kanskje.. du har vel ikke noen bilder???? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Lynvingen

Jeg fant en annonnse inne på http://www.consulgranada.net/

 

Hvite blinklys til MK2

Ni som är intresserade av vita blinkers, nu äntligen är de på gång. Mycket fin kvalitet och bra passform. 1000 SKR+oppkrav. För mer info, ring +4691310618 eller maila till granadadr@home.se Leverans inom några veckor.

Link to comment
Share on other sites

eg bestillte av han fyren der for 1 år siden,har ikke fått en dritt..

lite seriøs fyr.men ford aerostar fra 93 har liggnende form på glassene som granada.

1982 Ford granada 2,8 Ghia

1979 Ford granada 2,3Gl

2000 Audi A8 2,8 30v quattro

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen
eg bestillte av han fyren der for 1 år siden,har ikke fått en dritt..

lite seriøs fyr.men ford aerostar fra 93 har liggnende form på glassene som granada.

 

 

Oki da beklager jeg, har ikke bestillt selv.. Er fornøyd med sotete jeg, Granada skal ha orange blinklys :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...