Jump to content

zetec(rs) VS st220 fangere


watski

Recommended Posts

Hei.

skal montere nye front/bak fangere, men lurer så på hvilken jeg skal gå for. må bytte hs forskjerm også grunnet skade.

 

Har sett det er litt forskjell på fangerene foran, men vet ikke hvordan di ser ut bak.

Har fastmontert krok på mondeoen så lurer på hvordan det passe på disse fangerene?

 

Hvor stor er prisforskjellen på disse?

 

Fikk ca.pris på rs front fanger og det var 10.000,-

 

Noen som har bilder Av RS VS ST220?

 

Eventuelt noe add-on som man kan ha på di orginale fangerne?

 

 

Dette haster jo litt siden jeg må bestille fanger senest tirsdag.

Edited by watski

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Se på "bilder av din mondeo" bilde av min mørke rød med st220 og zetec s fanger..(zetec s er RS)

Ellers kan du google st220 og zetec s;)

 

Har zetec s frontfanger for salg,komplett og billig!!

 

 

Har sett litt der ja.

Må vell si at st220 er finest.

 

Hvor mye måtte du betale for å få st220 frontfanger, front skjermer og bakfanger? ikke lakering og montering.

Er det bare frontskjermene som som må byttes? noe som må byttes for bakfanger?

 

Har jo et problem siden jeg har fast krok. det vill vel ikke se så bra ut?

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Har sett litt der ja.

Må vell si at st220 er finest.

 

Hvor mye måtte du betale for å få st220 frontfanger, front skjermer og bakfanger? ikke lakering og montering.

Er det bare frontskjermene som som må byttes? noe som må byttes for bakfanger?

 

Har jo et problem siden jeg har fast krok. det vill vel ikke se så bra ut?

 

 

har ikke byttet framskjermer enda..skal du kjøpe dette nytt,så må du grave dypt i lommeboka,mener det var over 10` for bare st frontfanger jeg,å sikkert 3500-5000,-for tåkelykter,å de dekslene å grillen er dyre..

 

jeg kjøpte brukt,men vokser ikke på trær disse delene lengre..

 

fangeren bak trenger passer rett på..eneste man bør kjøpe et plastdeksel som festes i bil å fanger bak..

å bytter du framskjermer,så har du utsparing til sideskjørt i de,så dette blir stygt,helt til du monterer skjørt også:P

 

å med fast krok,må du kappe ut ganske mye,å det er heller ikke noe fint..hust at st220 ble ikke levert med hengerfeste,pga var ikke typegodkjent,å da ble det heller ikke laget noe form for deksel heller,hvis man tenker på avtagbar krok.

KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

har ikke byttet framskjermer enda..skal du kjøpe dette nytt,så må du grave dypt i lommeboka,mener det var over 10` for bare st frontfanger jeg,å sikkert 3500-5000,-for tåkelykter,å de dekslene å grillen er dyre..

 

jeg kjøpte brukt,men vokser ikke på trær disse delene lengre..

 

fangeren bak trenger passer rett på..eneste man bør kjøpe et plastdeksel som festes i bil å fanger bak..

å bytter du framskjermer,så har du utsparing til sideskjørt i de,så dette blir stygt,helt til du monterer skjørt også:P

 

å med fast krok,må du kappe ut ganske mye,å det er heller ikke noe fint..hust at st220 ble ikke levert med hengerfeste,pga var ikke typegodkjent,å da ble det heller ikke laget noe form for deksel heller,hvis man tenker på avtagbar krok.

 

Så d vill si at st front passer til orginale skjermer?

Har du liggende rs bakfanger også? passer den bedre til fastmontert krok?

Skjønner at bilen har vært utføre veien og har vell bare noen få dager på meg nå før jeg må bestille deler.

Bilen må være kjørbar om 14dager.. Er mye som må gjøre. om delene er lakert til då spiller ingen rolle.

Har bare leiebil i 14dager til.

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Så d vill si at st front passer til orginale skjermer?

Har du liggende rs bakfanger også? passer den bedre til fastmontert krok?

Skjønner at bilen har vært utføre veien og har vell bare noen få dager på meg nå før jeg må bestille deler.

Bilen må være kjørbar om 14dager.. Er mye som må gjøre. om delene er lakert til då spiller ingen rolle.

Har bare leiebil i 14dager til.

 

 

st fronten passer ikke med skjermene..

legger man noe jobb i det,så kan man modifisere dette..

har kun frontfanger til zetec s..

 

kjapt søk,så fant jeg denne,mondeo zetec s(RS som de kaller det,men det heter zetec s!:P)

 

6175540847_f83a70031f_z.jpg

 

6176071462_8d870ee7a8_z.jpg

 

6175541811_e331518042_z.jpg

 

ser ut som det passer bedre med fast krok å denne fangeren..

tøff bil!

KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

dette så bra ut ja:)

 

Taksten og alt dette skulle være ferdig i dag. Men med en litt treg takstmann så ble den ikke det.

Ser ut før at det blir zetec¨s fangere nå ja er minst arbeid med di og den vill nokk passe mye bedre på mondeoen siden det er krok på den ;)

 

Så det er mye mulig du har fått salg på fangeren din, hvilken tilstand er den i?

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Zetec s fanger en meget pen.. ville gått for en vis jeg var deg :)

Spes med tanke også på tiden du har på å få bilen din ferdig.. Og her har du også mulighet å få en "rs" fanger til 1/3 av ny pris :)

Selger her kan du stole på, og det går jeg god for! så løp og kjøp, så kan han feks sende den med hurtigruten til deg, og et døgn etterpå har du den:D

Å sende med posten så er vel faren med taken på hvordan de behandler ting at den ikke vil være strøken lengre når du får den, og tar mye lendre tid :blink:

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Zetec s fanger en meget pen.. ville gått for en vis jeg var deg :)

Spes med tanke også på tiden du har på å få bilen din ferdig.. Og her har du også mulighet å få en "rs" fanger til 1/3 av ny pris :)

Selger her kan du stole på, og det går jeg god for! så løp og kjøp, så kan han feks sende den med hurtigruten til deg, og et døgn etterpå har du den:D

Å sende med posten så er vel faren med taken på hvordan de behandler ting at den ikke vil være strøken lengre når du får den, og tar mye lendre tid :blink:

 

 

hei jeg leser at du har en rs fanger til salg?

hvilken farge? følger det med deksler å tåkelys å grill?

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...