Jump to content

forskjeller på 2005 std focus og 2005 rs?


"Lakkelars"

Recommended Posts

hei og god morgen.

 

satt og tenkte litt nå som bakfangeren på bilen min er revet av i norske gode hull i veien :S

 

hvordan sitter bakfangeren på 2005 combi festet? fangeren henger på halv 5

 

kan jeg kjøpe rs bakfanger til bilen og få den til å passe rett på uten en haug av modifikasjoner?

 

orker ikke drive med masse modifikasjoner for å få en fanger til å passe da bilen er stygg uten fanger og den trengs asap zulu :P

 

om rs fangeren ikke passer rett på så kjører jeg med ms-design stylingen som fulgte med bilen,for den er hel minus noe sparkeljobb i riper bare. hele fangeren henger bokstavelig talt på halv 5 som nevnt over her.

 

om noen vet om utlandske nettsider som selger selve fangeren bak så er jeg evig taknemmelig, deler i norge er jo grisedyrt vet jeg :P

 

mvh morten

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

er vel litt forskjell på festene fra 2005 combi og ST, RS kom i 2008/2009. :whistling:

 

var på tanken å sette ST fangere på min, men ble frarådet dette pga at man ikke bare måtte kjøpe fanger, men en hel del fester og ting som må byttes:P vertfall foran :P

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

er vel litt forskjell på festene fra 2005 combi og ST, RS kom i 2008/2009. :whistling:

 

var på tanken å sette ST fangere på min, men ble frarådet dette pga at man ikke bare måtte kjøpe fanger, men en hel del fester og ting som må byttes:P vertfall foran :P

 

daså. skal jeg ha noe bytte blir det RS men snakka med delelageret på ford men han viste ikke,dessuten er sikekrt delene dyrere med en gang det heter RS og ms stylinga er jo fin den også,mangler bare dobbel eksos bak da bilen har fått ny bakfanger :P men har du fler bilder av bilen din noe sted? :)

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Ligger komplett nytt MS styling på finn.no til under 4000kr.. det er ikke mere en bare frontlepa koster ny på Ford ;)

 

Løp å kjøp : FINN-kode: 21540004

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

daså. skal jeg ha noe bytte blir det RS men snakka med delelageret på ford men han viste ikke,dessuten er sikekrt delene dyrere med en gang det heter RS og ms stylinga er jo fin den også,mangler bare dobbel eksos bak da bilen har fått ny bakfanger :P men har du fler bilder av bilen din noe sted? :)

 

 

Hehe veit ikke om jeg missforstår nå:P men jeg har ikke ST/RS styling på min:P

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

Ligger komplett nytt MS styling på finn.no til under 4000kr.. det er ikke mere en bare frontlepa koster ny på Ford ;)

 

Løp å kjøp : FINN-kode: 21540004

 

har sett det ;) ligger ST vinge fra samme firma der også,men den skal jeg ikke ha :P

 

Hehe veit ikke om jeg missforstår nå:P men jeg har ikke ST/RS styling på min:P

 

Tror du misforsto nå ja :)

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Here you go "Lakkelars" :-)

 

 

230732_1932042507972_1449555070_32062044_2364978_n.jpg

DSC00740.jpg

DSC00659.jpg

 

Eineste bildene jeg har som ser bruktbare ut:P

 

Er de eneste jeg har nå, hentet bare fra "Legg ut bilder av DIN FOCUS" tråden :)

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...