Jump to content

VIngebil/ Cosworth/Sierra deler


75mk2

Recommended Posts

Selger følgende deler: smile.gif

 

Vingebil/ 3-dørs Sierra

 

Høyre dør til 3-dørs Sierra. Ikke rust, men noen bulker nederst på døra: 300,-

 

IMG010.jpg

 

IMG013.jpg

 

Cosworth

 

IC, Cosworth 4x4: 500,-

 

IMG126.jpg

 

 

 

 

 

Delene befinner seg i Sandefjord, Vestfold. Prisene er + frakt.

 

 

Ring, PM eller svar her. Ikke SMS.

 

Tlf: 97043023

Edited by 75mk2
Link to comment
Share on other sites

okay. håpet att alt unødvendig var borte hehe... eg har xr4i nett i min og cosworth motornett kobla inn i tilleg, så er så mye ekstra som ligger rundt om, men gidder liksom ikkje å klippe sundt det org xr4i nettet heller.... men har du ca pris på sedannettet da så eg kan vurdere det og?

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Hva er egentlig du mener med unødvendig, det nettet er jo bare det mest nødvendige som du uansett må ha? Er vel egentlig bare ting som mangler, som el vindusheis, speil, varsellamper osv.

 

Sedannettet er egntlig ikke egnet for bruk i Sierra MK1. Jeg kjøpte det for å tilpasse til vingebil selv, men slo det fra meg pga mye forskjellige kontakter. Men hvis du vil ha det, kan du få det for 500,-

 

Tommen: Skal se hva jeg får til. Ingen lekkasjer som jeg vet om. Skal kikke etter sprekker. :)

Link to comment
Share on other sites

Hva er egentlig du mener med unødvendig, det nettet er jo bare det mest nødvendige som du uansett må ha? Er vel egentlig bare ting som mangler, som el vindusheis, speil, varsellamper osv.

 

Sedannettet er egntlig ikke egnet for bruk i Sierra MK1. Jeg kjøpte det for å tilpasse til vingebil selv, men slo det fra meg pga mye forskjellige kontakter. Men hvis du vil ha det, kan du få det for 500,-

 

Tommen: Skal se hva jeg får til. Ingen lekkasjer som jeg vet om. Skal kikke etter sprekker. :)

Toppers! send gjerne fleir bilder på PM :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Cossiemk1: Du kan justere litt hvis du har flere hull i sidebrakettene til stolen, evnt kan du tilpasse ved å borre nye hull.

 

D.D.Wernberg: Det stemmer. 400,- så er den din. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...