Jump to content

08 Transit Connect, Den forhåpentligvis billige bruksbilen!


Logits

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

får du brukt ratt kontrollene på den spilleren?

Har egentlig ikke satt meg inn i det. Men tror egentlig ikke det. Men er såpass innen rekkevidde at det blir nok ikke noe savn.

Link to comment
Share on other sites

Har egentlig ikke satt meg inn i det. Men tror egentlig ikke det. Men er såpass innen rekkevidde at det blir nok ikke noe savn.

Får overganger til det aller meste av pioneerspillere, og siden det står - Inngang for multifunksjonsratt så regner jeg med det er en overgang til din også.

Link to comment
Share on other sites

Får overganger til det aller meste av pioneerspillere, og siden det står - Inngang for multifunksjonsratt så regner jeg med det er en overgang til din også.

Ser ut som det er noe på hjemmesiden til pioneer ja. Kanskje det må vurderes =)
Link to comment
Share on other sites

Har du vurdert å ta av dør listene? Det blir en helt annerledes bil. Bare et forslag:-)

 

Får overganger til det aller meste av pioneerspillere, og siden det står - Inngang for multifunksjonsratt så regner jeg med det er en overgang til din også.

Koster 1000kr på bil radiospesialisten, undersøkte i går da jeg koblet pionerer i min egen

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

Har du vurdert å ta av dør listene? Det blir en helt annerledes bil. Bare et forslag:-)

 

 

Koster 1000kr på bil radiospesialisten, undersøkte i går da jeg koblet pionerer i min egen

Har tenkt tanken, men det står ikke akkurat på prioriteringlista helt enda :P

Bestilte en slik styreadapter istad. kom på ca 700kr på bilstereosenteret.no. kjekt at den sjappa ligger bare noen minutter nedi gata. kabelen, og et komponentsett til dørene. Så det blir nok hentet til neste uke.

 

Ellers kom det en liten boomerang formet pakke fra latvia idag da :)

wind.jpg

wind2.jpg

Og ikke pirk på den fugledriten jeg har fått i løpet av dagen! :mad2:

Edited by Logits
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Idag fikk jeg endelig gummi på felgene :)

felg.jpg

 

Hvilke felger er det du har satt på? har lite peiling på innpress og slikt i forhold til connecten. får en levert på torsdag. er dine 18"? er det noe subbing i hjulbuene med slike størrelser på felgene?

Link to comment
Share on other sites

Hvilke felger er det du har satt på? har lite peiling på innpress og slikt i forhold til connecten. får en levert på torsdag. er dine 18"? er det noe subbing i hjulbuene med slike størrelser på felgene?

Akkurat hvilke felger det er, veit jeg ikke. men mener de er innpress 55 mot 52,5 orginalt. Subber litt i rammevangen ved maks rattutslag. av en eller annen grunn subber den mer når man svinger til høyre. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...