Jump to content

Sierra Cosworth spinnig


Cosworthking

Recommended Posts

(veit ikke om jeg fikk til å legge til filmen da, :unsure:  <_<  :P  men i så fall):

 

Cosworthen som broren min hadde :wub:  :wub:

1988 mod  ca 300 hk...  :D

 

 

Spinninga er utført på Kiwi i Krokstadelva.. :D  :D

Edited by Cosworthking
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

heheh sorry.. jeg satt på msn med en som hette stian blei satt ut.. Mente Bjørn Arne:P:P:P sorry.. Få lagt ut den filmen nå da.. hehe. han kjørte fra meg med cossien serru. men lå ikk langt bak i aks.:P han LÅ breit som **** på stasjon i mjøndalen foran meg heeh:P

Her skal det stå noe.. og det gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Venter bare på at han gulenpower skal legge ut den jeg sendte til han.. Ha`kke no hjemmeside el no vett..:blink: :blink: :wacko:

Har en film der han kjører på motorveien med 230 km/t føre kirka på motorveien ...Men d er vel ikke så lurt å legge ut den..

:( :ph34r: :unsure: :( :unsure: <_< -_-

Link to comment
Share on other sites

hehe.. er ikke farlig å legge ut den.. ser ikke noe skilter av bilen til han "lille " broren din:P :mellow: hør om noen andre som gidder å legge ut filmen da vettu...

 

NOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her skal det stå noe.. og det gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt Cossieman. Eg har fleire gigabyte med lagringplass på ein webhosting konto som eg hoster eit par heimesider på. Klarar du å få sendt den filmen til email adressa mi så skal eg legge den ut. Men du må jo då evt. maile den til noken. Kan sjå om eg får satt opp ein ftp konto som du kan laste opp til, men tvilar på om eg har rettighetar til slikt.

 

Du har ikkje vurdert å skaffe deg ein annan mail enn hotmail då?

http://www.webmail.no kan jo kanskje være eit alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...