Jump to content

2.8/2.9 V6 modifisering


Rye

Recommended Posts

Jeg sitter nå med en 2.8 sugermotor, og en 2,9 insp.

 

Lurer på om noen har erfaringer med å skremme opp disse litt?

 

Mest nysgjerrig på om noen har vært borti montering av kompressor, da dette er det som interesserer meg mest, selv om turbo også er aktuelt.

 

Er egentlig åpen for alle innspill, og evt. hvem som er enklest å gjøre noe med a dem.

Link to comment
Share on other sites

da er det greit først og fortelle hvor mye peng du vil bruke og kor vill du skal bli? ;)

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter nå med en 2.8 sugermotor, og en 2,9 insp.

 

Lurer på om noen har erfaringer med å skremme opp disse litt?

 

Mest nysgjerrig på om noen har vært borti montering av kompressor, da dette er det som interesserer meg mest, selv om turbo også er aktuelt.

 

Er egentlig åpen for alle innspill, og evt. hvem som er enklest å gjøre noe med a dem.

 

Ville helt klart ha godt for kompressor på 2,9 motoren :)

 

Leker forresten litt med tanken på kompressor selv.

I så fall Eaton, som har en kompressor som er så liten at den kansje ikke blir lagt merke til i en eventuelt teknisk kontroll :D

Mobeck tekniske har forresten mye god info å komme med angående kompressor.. http://www.mobeck.com/MT/Eaton.asp

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

da er det greit først og fortelle hvor mye peng du vil bruke og kor vill du skal bli? ;)

 

Har rett og slett ikke tenkt på no spesiell kostnad. Først og fremst ute etter eventuelle erfaringer før jeg bestemmer meg.

Når det er sagt, så tenker jeg å legg i en del penger hvis jeg først skal bygge om;)

 

Ville helt klart ha godt for kompressor på 2,9 motoren :)

 

Leker forresten litt med tanken på kompressor selv.

I så fall Eaton, som har en kompressor som er så liten at den kansje ikke blir lagt merke til i en eventuelt teknisk kontroll :D

Mobeck tekniske har forresten mye god info å komme med angående kompressor.. http://www.mobeck.com/MT/Eaton.asp

 

Takker! skal høre litt med de, så får vi se;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...