Jump to content

Lakkere styling


Recommended Posts

Noen som har erfaring med prise på å få lakert ett styling kitt oss lakerer? Ca priser

Mvh Ronny S


2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling :cool2:

2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV
2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV
2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling :)
1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan
1986 - Opel Kadett 1,8 GSI

Link to comment
Share on other sites

hva skal du lakkere? front/bakfanger og skjørter'?  nytt /brukt? er det plast eller glassfiber? passform?? :)

 

 

Front, bakfanger og skjørt ja, dette er brukt, men jeg skal pusse og gjør alt klart til å slenge på lakken.

Mvh Ronny S


2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling :cool2:

2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV
2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV
2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling :)
1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan
1986 - Opel Kadett 1,8 GSI

Link to comment
Share on other sites

spørs også om du skal fullersprøyte disse selv og pusse de ned. vet ikke hvordan lakkverksted i sandenes er på priser.om du skal ha met eller tett(2k) spiller litt inn på pris også. men en ca pris på 5k ville jeg sagt.

Link to comment
Share on other sites

kommer an på hvorvidt det er met eller tett farge. ca 1.5-1.65 med vanlig tett farge, og ca1.3 med metallic. dette er kun ca mengder ,pga av sprøyting av løse deler som feks frontfangeren så vil noe av lakken bare gå bort i lufta. det samme gjelder smådeler som lister osv.men kjøper du 1.5 l så skulle dette holde.

Link to comment
Share on other sites

ga en ca pris til han. prisan e ikke lik uansett hvor du spør. 1000 kr for lakkering av frontfanger?? hos dahl på t,heim billakkering eller? eller oppå te ketil på tiller??som sagt prisan e ikke lik og du betale for det du får. :)

Link to comment
Share on other sites

da har du fått billig lakkering iallefall. :) husk at det er vanskelig å gi en ca pris uten å ha sett delene selv.og at jeg bare kan gi en ca pris utifra hva som er normalt der jeg jobber.da er det noe å gå utifra iallefall. noen er billige og andre er dyre . slik vil det alltid være.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...