Jump to content

Cosworth dyser på org is nett


Larcsern

Recommended Posts

Heisann! Da jeg er relativt grønn på elektro spørr jeg her. Jeg har en IST som jeg vurderer å bruke sorte cosworth dyser på. Kan jeg lodde inn og eventulet hvor mye motstander rett på ledningene som går ned på dysene eller må jeg lodde om ecu`n for å få disse til å funke? Noen som veit hvor mange E85 hk disse dysene kan klar?

 

- Larcsern

- Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen

- Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v

- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil

 

Min Selges tråd!

 

Min Ønskes Kjøpt tråd!

Link to comment
Share on other sites

Uten formotstand så har dysedriverne begrenset levetid også...

Ta deg en tur til en hugger og se etter f.eks gamle Volvo 740 eller 940 med elektronisk innsprøytning. Mange av de har lavohmsdyser, med formotstand montert på ene innerskjermen. Du finner formotstand fra andre biler også, men disse var de mest typiske jeg kom på.

Hva slags dyser er det snakk om? Helst med delenr. Jeg kan ikke huske at man får svarte dyser orginalt på Cosworth, så dette er vel noen trimdyser?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...