Jump to content

FCN SS2 Cup 2012 Runde 4 Søndag 7 okt.


351RS

Recommended Posts

@2.3 GL: koster da ikke mange kronene å ta turen, det får du til! Om ikke annet kan du få sitte på meg om du vil bli med over.

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Trist men sant Kennet. Har brukt mer penger på den opel saken siden juli enn jeg har brukt på sierran på 2 år.

 

@2.3 GL: koster da ikke mange kronene å ta turen, det får du til! Om ikke annet kan du få sitte på meg om du vil bli med over.

 

Får se om jeg spinner oppover en tur kanskje med bruksen. Hvis den går så langt. Mangler frostvæske å bensin på sierran. Pluss noen timers jobb med ei plate ved radiatoren. Egentlig fryktelig synd at jeg ikke får kjørt for jeg hadde tenkt å legge igjen siste rest av bakdekka der oppe.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Får se om jeg spinner oppover en tur kanskje med bruksen. Hvis den går så langt. Mangler frostvæske å bensin på sierran. Pluss noen timers jobb med ei plate ved radiatoren. Egentlig fryktelig synd at jeg ikke får kjørt for jeg hadde tenkt å legge igjen siste rest av bakdekka der oppe.

 

å bare stille med en kanskje to biler herifra blir for dårlig altså.. her må vi da få til noe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...