Jump to content

kupevifte har sluttet å gå


Cosworth_ftw

Recommended Posts

Det er jo som med mye annet på bil det, det kan være masse som forårsaker feilen.

Det kan være ledningsbrudd, dårlig jording, vifta er ødelagt, kontakten har løsnet, brytern er gåen selv om lyset funker, vifta har detti ut av bilen, ligger en svær rotte og sover inni vifta så motoren ikke klarer å dra den rundt.

Ingen kan si eksagt hva det kan være.

 

Men går ikke vifta på noen av trinnene? Går vifta på hakket for høyeste fart?

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Det med den rotten må jg se nærmere på..nei går ikke på noen trinn! Er ikke så god på eletrisk, derfor spør jeg her inne hvor noen garantert har vært borti det!

Jeg har vært borti det mange ganger jeg, men det er ikke bare en feil som kan være saken her. Du kan få svar fra 15 stykk her inne som gir 13 ulike muliheter. Derfor MÅ det feilsøkes. Da begynner du med å ta av koblingen på vifta og måle om det kommer strøm der, når viftebrytern står på. Så får du gå videre derfra avhengig av resultatet

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...