Jump to content

bluefinchip stag2 focus st 2006-


Johnny døhlen

Recommended Posts

bluefinchip stag2 focus st 2006-selges nesten halv pris 3500kr meget god effekt 64hk 123nm mere,har selv brukt før jeg solgte min st i dag,chip ble kjøpt 2011.har også en del andre råe deler til st 91151945,se finn.no på bildeler johnny døhlen

Edited by Johnny døhlen

ford focus st 2,5 turbo

Link to comment
Share on other sites

bluefin må omprogrammeres for å brukes på en annen bil.. kanskje verdt å nevne siden det ikke er gratis å gjøre akkurat..

Nypris på bluefin til Focus ST er forresten ca £320 inkl frakt + mva nå..

http://mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=2

er ikke kjøpt i ut land,denne går på hvilken som helst st.mener jeg,men det er jo bare å prøve vanskeligere er det ikke,prøve før man kjøper,lykke til kjøp fra utland den som vil,du glemte å legge på toll,hehe det er nok 1000kr i toll..

Edited by Johnny døhlen

ford focus st 2,5 turbo

Link to comment
Share on other sites

er ikke kjøpt i ut land,denne går på hvilken som helst st.mener jeg,men det er jo bare å prøve vanskeligere er det ikke,prøve før man kjøper,lykke til kjøp fra utland den som vil,du glemte å legge på toll,hehe det er nok 1000kr i toll..

 

Tror du bør lese bruksanvisninga en gang til.. " After saving a copy of your vehicle's original settings your bluefin is then unique to your vehicle and cannot be used on any other.."

 

Prisen fra Superchips direkte er nå £307 inkl frakt pluss mva og fortollingsgebyr fra DHL (ca 700kr..)

 

Det er ikke meningen å ødelegge salget ditt men synes annonsen var mildt sagt missvisende..

 

Og hvordan vet jeg dette? Sitter med en sprell ny Bluefin i hånda kjøpt fra det farlige utlandet..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror du bør lese bruksanvisninga en gang til.. " After saving a copy of your vehicle's original settings your bluefin is then unique to your vehicle and cannot be used on any other.."

 

Prisen fra Superchips direkte er nå £307 inkl frakt pluss mva og fortollingsgebyr fra DHL (ca 700kr..)

 

Det er ikke meningen å ødelegge salget ditt men synes annonsen var mildt sagt missvisende..

 

Og hvordan vet jeg dette? Sitter med en sprell ny Bluefin i hånda kjøpt fra det farlige utlandet..

tull prat få deg briller

 

det er så ***** mye tull prat fra folk som tror de vet alt,JEG AKURATTTT SATT DEN I EN ANNEN ST Å DEN VIRKER ***** BRA..

ford focus st 2,5 turbo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...