RsMuffe Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 har 2.3 bedre understell og bakaksel framfor 2 liter? bedre bremser?fjærer/støtdempere? litt info om disse utgavende hadde vært fint
to far gone Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 har 2.3 bedre understell og bakaksel framfor 2 liter? bedre bremser?fjærer/støtdempere? litt info om disse utgavende hadde vært fint<{POST_SNAPBACK}> er jo forskjell når det gjelder årsmodell her men for 81-82 så er 2.3 bakakselen større å bedre bremsene er like foran å bak .. fjærene framme tåler mer vekt på 2.3 er litt kraftigere (stivere ) bak tror jeg de like ..støtdempere er å like så vidt jeg vet ..forstillinga er å lik bortsett fra et tykkere stab stag girkasse å mellomaksel er ikke noe bedre på 2.3 håper dette var til hjelp HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
RsMuffe Posted May 16, 2005 Author Posted May 16, 2005 takk for svar.. det hjalp en del det. er det noen som har en taunus 2,3 l 2dørs av siste utgave på østlandet?send meg en pm. er intersert i en sånn
RSHansen Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 Bare synd at utvekslingen på 2,3 akselen er så ****** umorsom. Kjøp heller inn ett lager med 4.11:1, levert til 1,6 stv. Garantert bedre aks!!! - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
Recommended Posts