Jump to content

2.0L dohc ønskew kjøpt


D.D.Wernberg

Recommended Posts

Det er jeg neimen ikke sikker på, er vel 126 hesters trur jeg (svært liten innsikt i Dohc maskinista) hehe :P er helst på utgikk etter komplett motor, da det er mindre jobb å bytte enn å dele motoren:)

 

Er ikke så mye jobb egentlig;)

Neida, men si ifra om han ombestemmer seg, toppen ligger i garasjen ihvertfall;)

Edited by Ørjan GS
Link to comment
Share on other sites

det er en sierra 2l dohc marskin du skal ha tak i vel?

 

isåfall er det 118hk og 8v topp

 

Takk for den:)

 

Joda eg har, men den er egentlig solgt med grenrør for 4000, så vist han ønsker å gi mer, kan denne fraktes til Oslo

 

Skal høre med han jeg;)

 

Er ikke så mye jobb egentlig;)

Neida, men si ifra om han ombestemmer seg, toppen ligger i garasjen ihvertfall;)

 

Kommer ann på øya som ser! hehe

Skal jeg gjøra:)

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Av ren nysjerrighet, hva er en en "billig penge" for en sierra 2.0 Dohc motor som er i god stand?

 

Det kommer nok også ann på øya som ser :P men i dette tilfelle så er jeg redd det ikke er mer enn et par tusen* som er grensa. Han som skal ha den har ikke plass til noe ekstra bil, eller så hadde vi sett etter en hel delebil, men sånn det ser ut nå så er det helst en billig (se første linje)motor vi er ute etter.

 

Motor trenger ikke åvære i tipp topp stand med masse nye deler, men en fungerende motor uten nevneverdige feil...

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg tok kontakt med han som har bydd 4000 for min, og han vil lage en betalingsavtale med pant i sin bil osv.. sånn derre utlendig...

 

Så jeg gadd ikke å selge til han, siden han ikke har pengene.

 

Min 2L dohc maskin har nyoverhalt og portet topp med 8 nye løftere, men de har ikke skiftet ventiltettningene så den bruker litt olje og tikker litt. Termostaten røk rett før jeg parkerte bilen for ombygging.

Selges for 4000 tusen med grenrør eller 3000 uten grenrør... Kan få med en mt75 kasse som er på motoren nå for 2500kr ekstra med shortskift.

 

Kan kjøre den til Oslo neste helg for 1500kr i bensin og avgifter.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg tok kontakt med han som har bydd 4000 for min, og han vil lage en betalingsavtale med pant i sin bil osv.. sånn derre utlendig...

 

Så jeg gadd ikke å selge til han, siden han ikke har pengene.

 

Min 2L dohc maskin har nyoverhalt og portet topp med 8 nye løftere, men de har ikke skiftet ventiltettningene så den bruker litt olje og tikker litt. Termostaten røk rett før jeg parkerte bilen for ombygging.

Selges for 4000 tusen med grenrør eller 3000 uten grenrør... Kan få med en mt75 kasse som er på motoren nå for 2500kr ekstra med shortskift.

 

Kan kjøre den til Oslo neste helg for 1500kr i bensin og avgifter.

 

Sender deg pm når jeg har snakka med han;)

 

Har blokk vis det er av interesse

 

Ellers takk:)

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...