Jump to content

forskjeller mk1 vs mk2


bart

Recommended Posts

Jeg regner med du prøver å få godkjent effektøkning. Jeg mistenker at "i grunn likt" ikke er godt nok for tafikkstasjonen.

 

Foran er det forskjell på stagene fremover, dempertårn og rammevanger. Prinsippet er det samme, men delene er forskjellige.

 

Har du sett dette TÜV-dokumentet?

http://www.netz-kasten.de/fiesta1/10/Fi1V43.PDF

 

Det beskriver et ombyggingssett for bremser med 247x10mm skiver. Det virker som det bruker standard caliper (ikke XR2) sammen med ny brakett.

Hvis jeg tolker tysken riktig kan 90 eller 100hk godkjennes med dette settet. Det står ingenting om endringer av hjuloppheng i tillegg.

Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma :unsure:
'11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N
Originaldeler, remixed.

Link to comment
Share on other sites

hk er ok, er momentet på 145nm som er bøygen, trenger en kobling mellom mk1 karosseriet og mk2 karosseriet å vise til, har printet ut å sett på disse tuv papirene men er dårlig i tysk, har forstått det slik at disse tuv papirene gjelder både for mk1 og 2???

 

dette er jo litt som escort 1 og 2 granada 1-2-3 sierra 1og2 bilene er i prinsipp like med litt modernisering av utsjående, det meste av skrudde deler kan skres frem og tilbake

Edited by bart
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...