Jump to content

Er klubben lagt død eller?


Guest rskagen

Recommended Posts

Bare lurte på om Ford RS Club Norway er lagt død og at det er bare forumet som ennå er oppe eller? Har ikke sett noen annen aktivitet på hovedsidene....

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Neida, klubben er IKKE lagt død,

 

Ting skjer nå faktisk...Stand på gatebil, og alt er nå snart klart for at medlemmer kan strømme inn...håper det er i boks til Gatebil, regging av medlemmer altså...

 

dette med sia styrer ikke jeg med...er webmastern det...å etter hva han sier til meg er den nye sia underveis. og vi bruker derfor ikke tid til å oppdatere dena sia, desverre....

 

 

SÅ folkens!!!! KOM INNOM STANDEN VÅR NEDE PÅ GO-CART BANA PÅ RUDSKOGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

står der med 10 sinnsyke biler... fikk desverre ikke mer en 10 plasser, men skal prøve å fikse slik at de kan sammle forda i nærheten av plassen vår...

Link to comment
Share on other sites

Ser du er god på nettsidemekk. Hva med at du fikk ansvaret for å vedlikeholde forsiden :?: Nyheter og slikt som Rs saltensiden deres.

Det hadde jeg støttet :wink:

Når flere her enn gjennom Saltensiden som er noe lokal.

 

Send en pm til Kristian på forumet her. Let og de skal finne.

Link to comment
Share on other sites

Hehe vell takk for tilliten and :lol: , men jeg har mer enn nok med siden vår, har jo ikke engang fått opp alt :cry:

Dessuten har jeg hendene fulle med administrative ting ang. Ford RS Salten, har skaffet rabatt hos Cosworth.no +++, ting tar tid vet du 8)

 

Men det var bra at det ikke bare var forumet som var igjen her, bra å ha fordklubber rundt om i kongeriket 8) håper klubben vår kan delta til neste år på treff....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...