Jump to content

Girboks, Mondeo 4x4


Pusur_

Recommended Posts

Driver å slakter 2 stk Mondeo Mk1 2,0 sølvtopp 4x4 biler, og har derfor alle deler for salg. Begge har gått ca 250.000km og skal ha alt i orden. Men har i første omgang 1 stk girboks for salg. Pris? Bud?

 

Rop ut om du trenger noe annet!

 

Jeg kan nåes på 48148974 og delene befinner seg ved Namsos i N-Trøndelag ;)

Edited by Pusur_
Link to comment
Share on other sites

Noe slitekant på skiver? Er de rette? Gidder ikke om det er opprustet liksom.. Tilstand på calippere og klosser? Er det 278mm skiver? (15" felg..)

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Tåkelys og tempmåler til instrument?

 

Tåkelys tror jeg det er dårlig med, fangeren er i filler :P Men tempmåler skal finnes ;) Bud? Enklere å skifte hele instrumentet kanskje?

 

Noe slitekant på skiver? Er de rette? Gidder ikke om det er opprustet liksom.. Tilstand på calippere og klosser? Er det 278mm skiver? (15" felg..)

 

Jeg kan gå ut å sjekke dette med en gang ;)

Edited by Pusur_
Link to comment
Share on other sites

Mondeo V6 og 4x4 har originalt 278mm skiver. Same caliper som Cosworth 4x4.

 

Stemmer :) Var akkurat ute og sjekka, og det så veldig bra ut ;) Ubetydelig slitekant og lite/ingen nevneverdig rust...Kom med bud!

 

Edit: Vet ikke helt hvilke braketter du mener?

Edited by Pusur_
Link to comment
Share on other sites

Stemmer :) Var akkurat ute og sjekka, og det så veldig bra ut ;) Ubetydelig slitekant og lite/ingen nevneverdig rust...Kom med bud!

 

Edit: Vet ikke helt hvilke braketter du mener?

De som sitter i mellom calipper og nav. Er vel de om gliderene sitter i. Egentlig har jeg et sett med cosw 4x4 calippere liggende, men kan ta hele smala'n om du ikke skal ha gull for det. Noen som vet forskjelden i innpress på cosw og mondeo skivene?

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

De som sitter i mellom calipper og nav. Er vel de om gliderene sitter i.

 

Jeg ser på det som en del av caliper jeg :blush: Men pris ja....Bud? Bytte? Jeg trenger bla hovedlykter til Sierra Mk1. breie typen. Eller annet artig?

Link to comment
Share on other sites

Kan ordnes det vet du. Skal prøve å huske det når jeg kommer hjem i kveld.

 

Det er tre eika med fordlogo på tuteknappen.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...