Jump to content

Betalende Medlem.


ST225.350

Recommended Posts

Hva får man egentlig som betalene medlem?

får førstegan gs registrerende noen t-shorte og stickers ? eller bare et medlemskort?

og hva slags fordeler vil jeg eventuelt få osv :)

 

finnes det egen klubbbutikk?

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

hva inneholder denne medlemspakken :P og er clubshopen oppe ? prøvde og gå inn på den med kom til en feilmelding.. hmm. spent på om det er verdt og melde seg inn eller ikke :)

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

I grunn postet i feil forum da men.

I medlemspakke får du tskjorte, medlemskort og 2 klistermerker. Du får bla. fordeler som rabattavtaler hos diverse forhandlere vi har avtale med. Gratis inngang på treff. Rabatt på SS2 treff og bremsetreff. Du får også større tilgang til forumet enn du har nå, med flere underforum. Denne fordelen vil bli større etterhvert, da tilgangen til de som ikke er medlemer vil bli mer begrenset i nær fremtid.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vert utrolig bra og hat en plass, en liste over alt :)

 

Regner med og registrere meg de nermeste dagene. frister og bli med gutta i region vest:P

 

Rabatene er jeg litt usikre på hvor mye nytte jeg får av.. ettersom neste kjøp blir en tak boks til focusen -.- . og få steder som har mye deler til ST, men kansje litt verktøy :P

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

Finnes det en oversikt over fordelene ved å være medlem, for de som ikke er det?

Ja. Men slik som det er nå ligger det i grunn for spredt, og ikke det første man ser når man går inn på forumforsiden. Rett og slett litt for rotete. Jeg jobber med å gjøre dette lettere å finne ut av for de som tenker å bli medlem.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vert utrolig bra og hat en plass, en liste over alt :)

 

Regner med og registrere meg de nermeste dagene. frister og bli med gutta i region vest:P

 

Rabatene er jeg litt usikre på hvor mye nytte jeg får av.. ettersom neste kjøp blir en tak boks til focusen -.- . og få steder som har mye deler til ST, men kansje litt verktøy :P

 

Verktøy, div væsker, bilpeleimidler osv fåes på Meca og Mekonomen som klubben har avtale gjennom.

Fikk nesten 50% på oljen hos Meca :)

 

Ja. Men slik som det er nå ligger det i grunn for spredt, og ikke det første man ser når man går inn på forumforsiden. Rett og slett litt for rotete. Jeg jobber med å gjøre dette lettere å finne ut av for de som tenker å bli medlem.

 

En stor fordel å ha dette på forsiden med en gang siden kommer opp :) Men da er du på saken ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Der sa d noe.. bil pleie tenkte jeg ikke på :P det går det mye av når bilen vaskes minst en gang i uka xD

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...