Magnus Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Fikk ny Focus i januar i år og det er noe som irriterer meg: det er en drøy forsinkelse på spylervæsken på frontvinduet. Som regel kommer det ikke noe på vinduet før etter vinduspusserne har gått nesten til toppen. Så en artikkel i en landsdekkende avis tidligere i år hvor det sto at et bilmerke (husker ikke hvilket) måtte tilbakekalle en haug med biler på grunn av samme problem. I følge EU-regler skal spylervæske komme på vinduet umiddelbart i det man trykker inn knappen. Noen andre som sliter med forsinket spylervæske på Focus MK3?
Stian MH Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Hmmm, jeg kan ikke huske at jeg har det problemet.. Får prøve etterpå for å dobbeltsjekke da. [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Slåstad RS Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 (edited) Er vel en deffekt enveisventill slik at spylervesken renner tilbake til tanken. Edited April 19, 2013 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Stian MH Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Er ikke sånn på min ihvertfall.. Kontakt forhandler [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Magnus Posted April 22, 2013 Author Posted April 22, 2013 Er vel en deffekt enveisventill slik at spylervesken renner tilbake til tanken. Er ikke sånn på min ihvertfall.. Kontakt forhandler OK. Takk for svar. Da bør det være en enkel sak å reparere. Skal høre med forhandleren.
Recommended Posts