Jump to content

Sierra karosseri Vurderes solgt


_ford

Recommended Posts

Vurderer salg av et sierra karosseri 1985 modell,vist prisen blir grei. Selges ikke rullende da alt av forstilling blir plukket,bakstilling vil sitte der.Veldig bra karosseri som er helt rustfritt og ganske bra ellers.Er og skjermbreddet i stål.

Selges for 10000kr(bare for antydning) aner ikke hva dette er vært.Kun karosseri!

Må hente på tralle i Hamar,kontakt meg på PM evt tlf 99105534 (vanskelig og nå på tlf)

 

IMGP2062.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bare karosseri og bakstilling? Interiør da? Felgene?

 

Bilen er komplett foreløpig så bare og komme og sew på hele om du er intresert i den....Ellers kommer det en og ser på karosseriet i morra.

Link to comment
Share on other sites

Er bilen startklar?

kompis trenger banebil :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Er bilen startklar?

kompis trenger banebil :)

Bilen er starter og er brukt noen turer på bane i fjord.Drivet med nytt grenrør og ekstern wastegate som blir montert om noen kjøper komplett. Da er det bare og slenge inn et bur så har man perfekt banebil. Men kommer en som er veldige interesert i karosseriet i morra så burde nok finne ut kjapt om han er intresert. For får jeg grei pris for karosseri så blir den desverre dele bil....

Link to comment
Share on other sites

Han er veldig intrs. i å kjøpe den.. send meg spec på om bilen på pm :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

bilen høgges og skallet er solgt :(

tråd stenges..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...