Jump to content

Ford Fusion(mondeo) til salgs


Stian MH

Recommended Posts

I Norge!

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43050005

 

Denne må vel være et lite sjansespill å kjøpe? Sånn med tanke på garanti, ettermarked, radio, varmeapparat, etc etc.. Ville du kjøpt den?

 

(Spydige kommentarer er unødvendig, spesielt om hvor mye bedre alle andre merker enn Ford er)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Fronten er nyydelig i mine øyne. Men synd ræva er fra mk4 for det var det styggeste med den modellen og..

 

Fint å se noe annet enn focus sin grusomme midtkonsoll.. tror Ford kan være på rett spor igjen her.

Lyst skinn er galskap for min del..

 

Spørs om denne er spesielt gunstig mtp garantier ol?

 

Med 4x4 og 200hk diesel kan den absolutt være aktuell som neste bil. Stasjonsvogn da hehe..

Link to comment
Share on other sites

Ja, garanti er jo også en viktig faktor :)

 

Jeg prøver å få solgt Focusen nå, og jeg skal ha noe med 4x4 og diesel nå. Veldig synd at man ikke får Mondeo MK3 eller MK4 med det. Der "taper" Ford en kunde til et annet merke.

 

Når Mondeo kommer med 4x4 så er jeg tilbake på Ford igjen :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gnålt i årevis om Ford og 4x4. Nå kjører jeg bakhjulstrekk så framkommelighetsargumentet er noe dødt hehe.. men grevling er uaktuelt..

 

Gleder meg til den lanseres neste år. Vil tro den blir rå i en evt st utgave :)

Edited by Tore_TJ
Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til Sørimport, fikk raskt svar også, de har solgt en bil til Ford norge faktisk :) hehe.


Jeg har gnålt i årevis om Ford og 4x4. Nå kjører jeg bakhjulstrekk så framkommelighetsargumentet er noe dødt hehe.. men grevling er uaktuelt..

Gleder meg til den lanseres neste år. Vil tro den blir rå i en evt st utgave :)

Får jo kjøpt Kuga da  :whistling:

 

Vil gjerne ha nye Kugaen, men med det utstyret jeg vil ha så havner den på over en halv, det er det ikke verdt syns jeg. Og da kommer mest sannsynlig samboeren min til å skyte meg eller noe sånt :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Garantien vil jeg nok tro er sør import som må stå for. Men skulle da tro at dette vil gå igjenom ford uansett, Uansett hvor du kjøper en ford i europa, har du garanti på alle merkeverksteder. ettersom ford betaler verkstedene:)

 

har en venn som nyrlig fikk problemer med bilen sin i tyskland. og der fikk han alt på garanti av ford:)

 

men en ting jeg stuser på med den bilen, er at dem har satt mondeo merke bak. og det er ikke rett vertfall. skjevt som f. det er noe jeg ville syns vert rett og fiksa før et salg :P

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

Da den nye mondeon er fantastisk, tror jeg ikke jeg ville kjøpt en fra usa uanset, i norge er det 5 år nybil garanti, mot hva nå hen disse tilbyr, men det verste er at amerikanske biler generelt har et mykere chassisoppset. jeg vet ikek om dette gjelder mondeon, men det er ikke en sjangse jeg ville tatt.

 

exempelvis, i norge leveres volvo standard med dynamic chassis, det er stivt å fint, i america leveres de standard med comfort chassis, det er mykt å generelt grusomt å kjøre med.

 

jeg har liten tro på at den nye mondeon er stort mer en en facelift på den forige generasjonens plattform, å selv om denne er stiv å fin her hjemme, er jeg redd amerikanerne mest sansynelig har klart å ødelegge den, men like vel :/

 

edit: å så har den fulstendig feil farge da :D

Edited by ASK Racing

1998 Ford Puma (ST-160 Replica) Insug Nr 138

Prosjekt tråd http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69199-ford-racing-puma/

Link to comment
Share on other sites

Han på sørimport sa det var 3 års fabrikkgaranti som gjaldt.

 

Hadde det bare vært en "facelift" så tror jeg ikke de ville hatt problemer med å produsere den på eksisterende fabrikker osv, tror ikke det ville tatt så lang tid da. Men, det er bare hva jeg tror :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

jeg vet ikke sikkert så klart :) men jeg er temelig sikker på at det fortsat er den gamle mondeon under, å et nytt karosseri oppå :) 

 

problemet oppsto vel egentlig når de ville flytte produksjonen vekk fra gent å arbeiderne streiket, å holdt et h..... de amerikanske bygges på en annen fabrikk hvis jeg ikke husker feil.

1998 Ford Puma (ST-160 Replica) Insug Nr 138

Prosjekt tråd http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69199-ford-racing-puma/

Link to comment
Share on other sites

Fant dette på nettet:

 

"Don't be fooled by appearances, because what you're looking at in these spy images is a sneak peek at the next generation Ford Fusion and Lincoln MKZ midsize sedans. Both will use the new "CD4" platform, a chassis that looks set to become the backbone of Ford's global lineup of vehicles. The Euro-look of these test mules is nothing but a clever disguise."

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...