Slåstad RS Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Ønsker å kjøpe nedre del av dashbord til Sierra opp til 90.mod.Må være den typen som har ett rom under radion' slik at det rekker ned til midtkonsollen.Helst grått, skal brukes i en vingebilreplika. Kjetil SjøenSlåstad. Ring Knott RS på tlf: 95122901 Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
cossiemk1 Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Har jeg, i gråblå... Men det er vel kanskje helt grått du skal ha...
Slåstad RS Posted August 12, 2013 Author Posted August 12, 2013 Har du mulighet til å sende bilde til tlf.nr over? Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Per Olav Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Jeg har til 88 cosworth. Ikke hundre prosent strøkent, men fullt brukbart. Mener å huske det var byttet ut pga at det er modifisert litt rundt det nedre rommet da det har sittet tre målere der en gang i tiden. Det er forresten den orginale delen til den hvite cossi'n min. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
Recommended Posts