87RS Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Noen som vet hvor dette kan kjøpes/kobles Dette er den type spiller uten skjerm på radio,n...sitter høyere på dashDen har aux knapp blant dem andre knappene...men ikke noe hull..Skulle helst hatt iphone kobling.. Takker for svar Mvh
Trond_V Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Aux-tilkoblingen i bilen, du er på jakt etter?Se om du ser noe i hanskerommet.
Jonny.B Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Bak gearstanga på midtkonsolen er det lite panel med aux inngang,ikke alle har usb inngang,men alle har minijack inngang.De som har usb inngang har også BT muligheter...jeg kjører BT via i-pod/i-phone,funker fjell det,da har man også handsfree i samme slengen.Finner fort ut om du har BT styring,bare å bla litt i menyen på stereoen,der står det "conect phone" Prosjekt Electric orange Cossie
gjelsvik Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Enkleste er å sjekke om du har 6 eller 9 nummertaster. 6=kun aux, 9=aux+BT. USB kan også ettermonteres. Min kom med bare aux, har oppgradert til full pakke med BT og USB.
Dakota558 Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Har også kun aux-inngang i min, og har lyst til å oppgradere til USB + BT. Noen som vet om det finnes noen guide på dette og hvor man kan få kjøpt delene?
gjelsvik Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Deler finnes på ebay. Jeg kjøpte alt der bortsett fra ledningsnett, det kjøpte jeg på R/S. Guide finnes på fordownersclub.co.uk Største problemet er å få ny ASBUILT.DAT fil til bilen din, med riktig koding for BT/USB. Deretter må du til Ford, evt få noen som har IDS til å laste opp filen til bilen din.
Recommended Posts