ThomasN Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Hei! Som fersking både med Connect ogher på forumet trenger jeg litt hjelp med å finne ut et par ting med tilkobling av ledningsnettet til tilhengerfestet. Kjøpte brukt fra høgger'n og tenkte at dette er easypeasy... tydeligvis ikke :-/Kontaktene til bypassing av lampene er greie, en løs rød leder som jeg regner med skal på pluss fra 12v uttaket og en løs brun som jeg regner med er jording... Disse har jeg kontroll på, men det ser også ut til å være en kontakt til et relè og en flat kontakt jeg ikke vet hvor jeg skal koble til.Noen som har peiling?Det kan selvfølgelig være at jeg har blingsa på årsmodellen hengerfestet kom fra, men har det så mye å si?
grcossie Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Du skal ha et rele og en modul, i den flate kontakten
ThomasN Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Hva slags modul og hva slags relè da?
Christer_Martinsen Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 (edited) Rele og modul pleier å følge med i settet du får kjøpt hos Ford. Og hvis du ikke har fått med disse fra høggærn, så er du nesten like langt. Ellers så har du truffet riktig ang jording, 12V og bypass av lyktene Edited September 22, 2013 by Christer_Martinsen Ford Sierra Cosworth 1988 2wdFord Sierra Cosworth 1990 4x4
tuszi Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 nytt rele og modul koster like mye som komplett nett så ja er kanskje ikke så mye å spare vis du ikke har dette
Recommended Posts