Jump to content

max lade trykk til orginal insprut


Recommended Posts

Guest Hybrid
Posted

???

 

Kan jeg lade 1bar med orginal sprut, eller blir det for magert??

Guest Hybrid
Posted
rs turbo..

1 bar skall gå greit, men over så begynner det og li til...

 

 

Ok...Da er det ikke no vits å stresse med no tillegs sprut og sånn enda hvertfall, klarer meg fint med 1 bar, hvertfall for en liten stund framover...hehe... takker for svar!

Guest 2 Low 4 You
Posted

hva med en RS turbo? kjører nå 0.7, er det dumt?

Guest Hybrid
Posted
hva med en RS turbo? kjører nå 0.7, er det dumt?

 

Hvis det går ann å kjøre på 1bar, da ville det vært litt forbausende hvis det ikke gikk og kjøre på 0.7bar!

Guest 2 Low 4 You
Posted

sant nok;)

Posted
rs turbo..

1 bar skall gå greit, men over så begynner det og li til...

 

 

Ok...Da er det ikke no vits å stresse med no tillegs sprut og sånn enda hvertfall, klarer meg fint med 1 bar, hvertfall for en liten stund framover...hehe... takker for svar!

 

Anbefale på det høyeste at du sjekke blandinga etter den er justert inn på 1 bar me lamdameter.

Guest Hybrid
Posted

oki...

 

hvordan sjekker man blandinga på rst??? holder det med å ta av filter og føle seg frem med å trykke lett på spjelet under filteret mens man justerer blandingskrua??

 

Hvis jeg skal måle det med et lambdameter, må jeg vel ut med 5 laken el no for å få det på display!!!

 

Hhehe...det er dyrt, da går jeg heller etter magefølsen!! det kan jo kjpt bli enda dyrerer.... men men me får sjå!!

Posted

å få koblet på en 4-gass-måler koster ikke allverden....

 

men skal du sjekke blandinga ved belastning og full pakke, så må du på rulle og da koster det fort litt penger ja....

 

men det holder som regel å få justert co-verdien :)

Cosworth!

Guest Hybrid
Posted
å få koblet på en 4-gass-måler koster ikke allverden....

 

men skal du sjekke blandinga ved belastning og full pakke, så må du på rulle og da koster det fort litt penger ja....

 

men det holder som regel å få justert co-verdien :)

 

Og det er den rustne skrua ved siden av luftfilteret eller???

Guest 2 Low 4 You
Posted

over 1bar.. hva er det som kan ryke da? eller va er det som ryker først, er vel det rette spørsmålet!

Guest 2 Low 4 You
Posted
turbo, toppakning og rådelager er vel de svakeste!!

 

hva koster det for rådelager som tåler mere da?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...