Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 ??? Kan jeg lade 1bar med orginal sprut, eller blir det for magert??
hår ball Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 rs turbo.. 1 bar skall gå greit, men over så begynner det og li til...
Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 rs turbo.. 1 bar skall gå greit, men over så begynner det og li til...<{POST_SNAPBACK}> Ok...Da er det ikke no vits å stresse med no tillegs sprut og sånn enda hvertfall, klarer meg fint med 1 bar, hvertfall for en liten stund framover...hehe... takker for svar!
Guest 2 Low 4 You Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 hva med en RS turbo? kjører nå 0.7, er det dumt?
Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 hva med en RS turbo? kjører nå 0.7, er det dumt?<{POST_SNAPBACK}> Hvis det går ann å kjøre på 1bar, da ville det vært litt forbausende hvis det ikke gikk og kjøre på 0.7bar!
turboole Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 rs turbo.. 1 bar skall gå greit, men over så begynner det og li til...<{POST_SNAPBACK}> Ok...Da er det ikke no vits å stresse med no tillegs sprut og sånn enda hvertfall, klarer meg fint med 1 bar, hvertfall for en liten stund framover...hehe... takker for svar!<{POST_SNAPBACK}> Anbefale på det høyeste at du sjekke blandinga etter den er justert inn på 1 bar me lamdameter.
OleK Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 std ke-jet holder til 1.2 begynner å gå magert på 1.3 Cosworth!
Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 oki... hvordan sjekker man blandinga på rst??? holder det med å ta av filter og føle seg frem med å trykke lett på spjelet under filteret mens man justerer blandingskrua?? Hvis jeg skal måle det med et lambdameter, må jeg vel ut med 5 laken el no for å få det på display!!! Hhehe...det er dyrt, da går jeg heller etter magefølsen!! det kan jo kjpt bli enda dyrerer.... men men me får sjå!!
OleK Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 å få koblet på en 4-gass-måler koster ikke allverden.... men skal du sjekke blandinga ved belastning og full pakke, så må du på rulle og da koster det fort litt penger ja.... men det holder som regel å få justert co-verdien Cosworth!
Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 å få koblet på en 4-gass-måler koster ikke allverden.... men skal du sjekke blandinga ved belastning og full pakke, så må du på rulle og da koster det fort litt penger ja.... men det holder som regel å få justert co-verdien <{POST_SNAPBACK}> Og det er den rustne skrua ved siden av luftfilteret eller???
Guest 2 Low 4 You Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 over 1bar.. hva er det som kan ryke da? eller va er det som ryker først, er vel det rette spørsmålet!
Guest 2 Low 4 You Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 turbo, toppakning og rådelager er vel de svakeste!!<{POST_SNAPBACK}> hva koster det for rådelager som tåler mere da?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now