Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja, tenkte kanskje å selge unna en komplett RST motor. Har planer om å konvertere til Zetec turbo for driftsikkerhet, så da kan jeg selge unna motoren som står i bilen. Men er det noen som har en viss formening om hva man kan forvente å få igjen for noe slikt? Motoren er vel stort sett orginal, bortsett ifra kam og kamdrev. Sitter også krommet toppdeksel på den :) Tenkte å selge denne komplett med insp system og hjerner.

Posted

Markedet for en RST motor er nok ikke som før.

For og få mest mulig KR for den så er mitt råd og bare sitte på den til en som trenger en slik motor.

Du vil nok få en mye bedre pris da :)

Markedet for tiden er utrolig slapt på det meste desverre.

Hadde det ikke vært så mye styr med godkjenning osv, så skulle jeg selv ha kjøpt den og pressa den ned i fiesta mk1 min :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

Har på følesen at delepriser har stupt siste 2 åra, kanskje lenger. Ser deler som folk før hadde slåss om ligger leeenge før de blir solgt eller annonsen blir glemt.

Ang komplett RST-motor så ville det nok vært normalt med 5-7 tusen for den, men nå?, 3-4 tusen kanskje??

Men om noen år, når doningene vi har solgt for knapper og glansbilder er godt over veteranalderen, hva tror du vi må betale for en komplett RST-motor da? For ikke å snakke om en komplett, fin RST :unsure: