Jump to content

Granada turbo eller v8


Guest Lynvingen

Recommended Posts

Guest Lynvingen

Jeg lurer på hvilken erfaring dere andre har med enten v8, 2.0 turbomotor eller cossie motor.

 

Hva er best?

 

Har skikkelig lyst på cossimotor, men har kommet over en sierra 2.0 turbo motor som er borret og portet osv. den hadde cossie stempler. ca 200hk i den nå mente han.

 

Hvilken erfaring har dere rundt dette temaet? må få granadaen til å flytte litt på deg, de 150hk jeg har i 2.8i'en min er dratt på beite for lenge siden, så jeg skulle hatt noe med futt i.

 

Jeg har også lurt litt på v8, fordi jeg liker amrikanere, men vil ha noe som flytter på seg, ikke bare en burnebil..

 

Kom igjen folkens! Hjelp en Granada-venn med deres erfaringer!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Vecon

Må bare v 8 er grommt , en granada gxl her i byen , når den går på tomgang rister det som **** , og den legger fra lange striper med gummi , men du må tenke på bensin forbruk og sånn og da ! :D

Link to comment
Share on other sites

Må bare v 8 er grommt , en granada gxl her i byen , når den går på tomgang rister det som **** , og den legger fra lange striper med gummi , men du må tenke på bensin forbruk og sånn og da !  :D

 

V8 trenger ikke bruke så mye bensin, bare den er justert rett.

V8 trenger heller ikke bli bare burne bil, du må bare bygge drivverket rett, men det må du uansett motor.

 

Driver selv og bygger om med V8, tror det kommer til og bli bra.

220hk+ 400nm+.

 

Er ikke store greierne som må gjøres.

Edited by Gran

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen

Bensinforbruket spiller liten rolle, skal ikke bruke bilen til hverdags kjøring.

 

Gran: Har ikke du holdt på med prosjektet ditt en stund? hvordan går det? ferdig snart eller?

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

jeg hadde ALDRIG søtte en 2.0 eller cossie motor i min granada...enten en hissig v6 2,8i eller 2,9i eller en hissig v8...er min mening da...Å DEN ER RETT SEFF :P

Link to comment
Share on other sites

Bensinforbruket spiller liten rolle, skal ikke bruke bilen til hverdags kjøring.

 

Gran: Har ikke du holdt på med prosjektet ditt en stund? hvordan går det? ferdig snart eller?

 

 

I dag kom de siste delene jeg trengte, det bør bli snart ja.

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Tengte og putte en cossi motor i min.

Bare få karroseriet ferdig først.

 

Vet om en v8 viss du er int i det lynvingen.

Ca. 450hk tror jeg, står i en murcury. en 351 winsor motor mener jeg.

Får hele bilen for rundt 25.000 tror jeg.

Du er fra bergen er du ikke?

Har du noe mere info. om den sierra 2.0 med turbo du vet om?

Edited by GranadaMK1

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen
Tengte og putte en cossi motor i min.

Bare få karroseriet ferdig først.

 

Vet om en v8 viss du er int i det lynvingen.

Ca. 450hk tror jeg, står i en murcury. en 351 winsor motor mener jeg.

Får hele bilen for rundt 25.000 tror jeg.

Du er fra bergen er du ikke?

Har du noe mere info. om den sierra 2.0 med turbo du vet om?

 

Jepp er fra Bergen. Er ikke interressert i å legge ut så mye for en motor. Får jo cossie motorer for en 15-20.000,-

 

Den turbomotoren er en jeg kjenner som har, og den blir ikke lagt ut for salg med det første vil jeg tro. (viss det var det du tenkte på da :) ) ellers, så vet jeg ikke mye om motoren. Men skal komme med mer info om jeg kjøper den.

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen
jeg hadde ALDRIG søtte en 2.0 eller cossie motor i min granada...enten en hissig v6 2,8i eller 2,9i eller en hissig v8...er min mening da...Å DEN ER RETT SEFF :P

 

Liker v8 jeg og, men v6 i granadaen er ikke akkurat hissig..

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

hehe....nei ikke org nei...mener en trimmet v6 jeg...dem kan bli skikkelig hissige dem oxo serru.. :)

Link to comment
Share on other sites

hehe....nei ikke org nei...mener en trimmet v6 jeg...dem kan bli skikkelig hissige dem oxo serru.. :)

¨

Å? Ikke det? Hva med den som ble laget til Capri'en på 70'tallet da? 440hk N/A :o :unsure: :ph34r: B)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

hehe....no snakker vi om motorer som er å skaffe..den motoren du snakker om er jo laget ca 100 styk av..snakker om vanlige 6èr motorer jeg.. :P men FEIT den motoren du snakker om ja..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...