Jump to content

Ford sierra 4x4 cl


drev91

Recommended Posts

Vurdere da salg av sierran min. Den er dagelig bruk og fungerer utmerket starter lett å går fint til doch å være!

Er bytta litt deler før jeg overtok den, slik som skiver foran

Frontrute

Bærearmer

Motor

clutch påståelig

Varmapparat register

Tank

 

Jeg har kun skifta frostveske og blir bytta olje vavoline 10/40 maxlife og filter cosworth å toppdeksel pakning.

 

Ellers har den så godt som strøkent 4x4 ratt fint sort dashbord og midtkonsoll. Bra intriør som er helt og pent. Varme i førersete funker enda :) må bytte stol på passasjer siden, da det ikke er tilkobling for varme der.

 

Dessverre er det noen små bulker ett par steder, en under vingen på bakluka som er den verste! Men den er nok etter alderen å dømme ett bra eksemplar.

 

Åpner tingen til bagasjen funker ikke, sikkert vaiern som har hoppa ut av festene. Bensin måleren har angst for å vise rett. Og lyset i bagasjerommet funker ikke. Clutch er så som så, men slurer ikke med mindre du går inn for det..

 

Rust har den holdt seg unna, men er litt lakkrust/overflate i mellom bakskjermen å luka under der. Men skal man nevne det som er så. Under har jeg ikke sett noe, men har ikke mulighet for å få den opp så er begrensa hva man får sett! Er blitt tectylert under hele understellet og kanalene for en god del år siden.

 

Km stand på hele bilen er ca 275-280k

Motor ca 130k

Chassi er sedan med 5 dører

Sølv er fargen.

EU til 2015

 

 

Står i Oppland fylke rundt Gjøvik området.

 

Pris hbo 25000.....

 

Tlf 91 39 42 64

 

image_zpsb1baacf2.jpg

image_zps5dd04ee0.jpg

image_zpsb127b2cd.jpg

Edited by drev91
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...