Jump to content

DROP-IN lakkering av Sierra


Guest RS-COSWORTH

Recommended Posts

Guest RS-COSWORTH

Bilen er en sierra 2l doch til 6000kr.brukte en dag på og lakkere den jeg og eieren av bilen.brukte 4timer på å maskere opp og slipe ned bilen.så la vi på "non sanding"fyller for at det ikke skulle komme noen farge forskjeller og prøve å fylle noen steinsprut og sånt.eieren lakkerte bakdelen og taket og jeg lakkerte fronten.2strøk.ble veldig fint.så kom den værste delen -klarlakken- vi bestemte oss for å legge på mye og det gjorde vi.det ble helt strøkent ikke appelsin noen steder ikke noe sig heller.men når bilen hadde stått på tørk i en time så hang gardinene :D ble veldig blankt :D

 

lakkerte ikke dørene fordi at de er rustne

 

trenger 2 cosworth stoler og nye dører noen som har??????????

spiller ingen rolle åssen tilstanden på stolene er

Trenger også ny clutch fordi den har blitt sladdet i stykker. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest RS-COSWORTH
Han skal lakkere fangerene også, men han trenger en ny bakfanger først...

Ny clutch????  :blink:  Han fikk jo min fra 4-trinns kassa!! Er bare å få den montert sånn att vi får lagt ut noen fine sladdebilder  B)

hehe du er her du og.må få byttet den og fått sladdet litt.blir nok bra da

Link to comment
Share on other sites

Men det tok desverre ikke lang tid før eieren planta bilen fint inn i autovernet i sånn ca. 40-50km/t. Skjedde i går i regnværet!!! :( Har ikke sett bilen ennå, men eieren sa att forstillinga var helt skeiv, så jeg tipper det er noen veldig store og fine bulker!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest RS-COSWORTH

Alt gikk bra med karosseriet.ikke en bulk.har skaffet ny forstilling :) bare en felg og en liten del i forstillinga som gikk i stykker.også frontfangeren da.blir fikset iløpet av uka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Robban

Ble veldig fint det der :)

 

Er samme karosseri som jeg har, og det er samme lakk jeg har tenkt å lakke min med (hvis det er "imperial blue") :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er ikke alle som er like heldige med autovernet..

Noen som har noen dører å framskjerm +++++++? hehe

Her trengs noen som er flinke til å lakke også. Forslag??

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Robban: Det er ikke imperial blue, men hafsengen blå (Kanskje ikke helt, men den er veldig lik)

 

Ford Stv: ****** kjipt!!!!!

 

er det ikke Tasman Blå da.. lignet litt på min syntes jeg. og den er vel for mørk til å være Hafsengen Blå.. (hehe, han får til og med en egen lakk oppkalt etter seg :D )..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Robban: Det er ikke imperial blue, men hafsengen blå (Kanskje ikke helt, men den er veldig lik)

 

Ford Stv: ****** kjipt!!!!!

 

er det ikke Tasman Blå da.. lignet litt på min syntes jeg. og den er vel for mørk til å være Hafsengen Blå.. (hehe, han får til og med en egen lakk oppkalt etter seg :D )..

 

 

Crystal blue, sånn farge hadde jeg på 2.0 is min, veldig fin farge :)

 

Fargen har ikke noe navn, bare en kode, er tatt fra glasuritt sitt fargekart

 

autvern er slemme dyr. tokk bilen min i vinter også, men sparte liv da.

 

Trær er også ganske slemme

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...