Jump to content

Verdi på bil


Guest kris_sierra88

Recommended Posts

Guest kris_sierra88

Jeg har vært meget heldig og fått tak i en meget fin Ford Sierra.

Det er en 1988 modell 2.0 .

Den er 100% strøken, og har kun gått 63000 km. Dette er dokumentert med servicehefte. Alle servicer er fulgt. EU godkjent. Soltak, hengefeste.

 

Kan noen fortelle meg omtrent hvor mye jeg kan få for denne bilen.

Hadde vært kjekt å vite! :)

Link to comment
Share on other sites

Heldige deg. Høres ut som du kapra gull der.

Er det sedan?

Skal jeg tippe 25K? Har ikke sett bilen da. Er det nøytrale farger å slikt er jo pluss.

Link to comment
Share on other sites

Sedan er pluss ihvertfall hos meg. Magentarød også? da har du jo nesten en Cosworth. Fin farge synes jeg.

 

Slang bare ut en pris. DochSierran kryper nå ned på 20K , og der får du blyfri injeksjon og nye looken 90-.

Har du gasser trekker det litt ned. Er jo verken "veteran/kultbil" eller "nybil". Havner derfor midtimellom som bruksbil. Hold ut noen år til så blir det som en fiin Granada. Ett ettertrakta kultikon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte en 90-mod Sierra 2.0i sedan for 15.000kr :) 118hk dohc-motor, magentarød, rs-spoiler, sotede baklykter.. nye v.dekk, original stand. km.stand 178.000km. Meget lite rust og den fine metalliclakken. Veldig fin helhet, men noe ripete. 100% strøkent interiør. Gleder meg til å få lappen!! Håper bare ikke jeg krasjer den når jeg en gang får lappen midt på vinteren....

Link to comment
Share on other sites

Guest RsTurboKim

Fordel med en vinter bil de første vintrene du har lappen for du kommer garantert te å havne i grøfta noen ganger for kommer ikke te å klare å la være å herje når det er snø ute for det er så morro :!: :D

Link to comment
Share on other sites

Eller bare en bil du kan leve med blir litt skrukkete. Kjipers å brette en dødsfin helstrøken moneypit. Etter et grøftebesøk blir litt av meningen med å eie en strøken bil borte :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...