Melli Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Har kjøpt meg en 2010 Titanium S her for noen uker siden. I dag skulle jeg kjøre henger med bilen og siden det er ny type kontakt på bilen og gammel på hengeren så tenkte jeg at jeg skulle titte etter dette i bagasjerom/reservehjulsbrønn.Der var det egentlig slunkent med ting i det store og det hele. Reservehjul og varseltrekant var det der, men ikke jekk og trekkrok feks. Åpner rom på førersiden i bagasjerom. Der er det heller ingenting. Da kommer spørsmålet: Hva er det egentlig som skal være der? Jekk og trekkrok tar jeg for gitt. Hva skal ligge i "luka" i siden på bagasjerommet? Tenkte jeg skulle ta kontakt med selger på forretningen jeg kjøpte den og da er det greit å vite hva som evt skal følge med.
grcossie Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Er ikke noe, som ligger i side rommet der org. Slepekrok skal du ha, har du stepphjul, så mener jeg jekk og hjul nøkkel skal være med. Det skal ligge under stepphjulet 1
Melli Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Takk for svar!Da skal jeg ringe i morgen og høre hvor det har blitt av ting. Flaks at jeg oppdaget det nå, i stedet for å oppdaget det når en står punktert en plass langs veien
grcossie Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Takk for svar!Da skal jeg ringe i morgen og høre hvor det har blitt av ting. Flaks at jeg oppdaget det nå, i stedet for å oppdaget det når en står punktert en plass langs veien Ja det er nå bare greit
Stian MH Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Ny type kontakt er den "nye" standaren, så like greit å ha 2-3 sånne overganger liggende.. [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
grcossie Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Har allerede kjøpt Stian :-)Når du først er her, så må du legge ut bilde av bilen og, alltitd kjekt å se hva man snakker om
Melli Posted March 5, 2014 Author Posted March 5, 2014 Det skal jeg selvsagt gjøre kommer i morgen den dag!
Melli Posted March 7, 2014 Author Posted March 7, 2014 Dritvær her for tiden så har ikke fått tatt noen skikkelige bilder i ren tilstand. Så da nøyer jeg meg med å legge ut link til annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46194362&folderId=897668
Recommended Posts