Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har kjøpt meg en 2010 Titanium S her for noen uker siden. I dag skulle jeg kjøre henger med bilen og siden det er ny type kontakt på bilen og gammel på hengeren så tenkte jeg at jeg skulle titte etter dette i bagasjerom/reservehjulsbrønn.

Der var det egentlig slunkent med ting i det store og det hele. Reservehjul og varseltrekant var det der, men ikke jekk og trekkrok feks. Åpner rom på førersiden i bagasjerom. Der er det heller ingenting.

Da kommer spørsmålet: Hva er det egentlig som skal være der? Jekk og trekkrok tar jeg for gitt. Hva skal ligge i "luka" i siden på bagasjerommet? Tenkte jeg skulle ta kontakt med selger på forretningen jeg kjøpte den og da er det greit å vite hva som evt skal følge med.

Posted

Er ikke noe, som ligger i side rommet der org. Slepekrok skal du ha, har du stepphjul, så mener jeg jekk og hjul nøkkel skal være med. Det skal ligge under stepphjulet

• Like 1
Posted

Takk for svar!

Da skal jeg ringe i morgen og høre hvor det har blitt av ting. Flaks at jeg oppdaget det nå, i stedet for å oppdaget det når en står punktert en plass langs veien ;)

Posted

Takk for svar!

Da skal jeg ringe i morgen og høre hvor det har blitt av ting. Flaks at jeg oppdaget det nå, i stedet for å oppdaget det når en står punktert en plass langs veien ;)

Ja det er nå bare greit

Posted

Ny type kontakt er den "nye" standaren, så like greit å ha 2-3 sånne overganger liggende.. :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Posted

Har allerede kjøpt Stian :-)

Når du først er her, så må du legge ut bilde av bilen og, alltitd kjekt å se hva man snakker om