Jump to content

Mondeo 2.0 tdci 04 mod starter ikke


Olav

Recommended Posts

I ett par dager drev bilen å stoppa, flere ganger i løpet av en kjøretur. Litt før den stoppa begynte abs og antispin å lyse. Ved start,setter på tenninga,alt ser ok ut,vrir til start,ingen ting skjer. Etter mange forsøk startet den igjen. Siste kjøreturen kom jeg hjem, stoppa  bilen på vanlig måte. Etter noen min skulle jeg starte den, men den starter ikke. Med tenninga på nå, lyser ikke glødelampa, etter noen sekunder kommer det streker der temp og der km skal stå. Ingen ting skjer om jeg vrir til start. Er det noen som vet hva som kan være galt.

Edited by Olav
Link to comment
Share on other sites

Nei bilen starter ikke,bare starter som går ved tyvkoing. Ford har ødelagt en startmotor,vet ikke hva de driver med.Kan ikke koste på stort på en gammel bil. Må vel hente den hjem igjen. Kanskje kjøpe en delebil som går og prøve å bytte deler i håp om å finne feilen

Link to comment
Share on other sites

Hipp,hurra bilen går igjen. Det var muligens en jordingsfeil. Kona henta bilen, og sa at de hadde to a4 sider med feilsøkereferat .Mye jobb ettersom de ikke fikk kontakt via diagnose.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...