cartman9090 Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Varmetråder front og bak går alltid på når bilen startes hvis det er kaldere enn 5 grader. Stemmer det at dette ikke kan deaktiveres? ? Ford Focus 2016 Ecoboost
grcossie Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Jo det skal gå på den også, har gjort det på mangen Kugaèr, og de har samme GEM modul, som styrer dette. Din Ford forhandler, skal kunne hjelpe deg, tar ikke mangen minutt
grcossie Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Man har flere valg på Mondeo og S-max, da de bruker annen type Gem modul, men Focus og Kuga har det under personlige innstillinger mener jeg det står. Det var det første jeg gjorde på Kugaèn min
cartman9090 Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Man har flere valg på Mondeo og S-max, da de bruker annen type Gem modul, men Focus og Kuga har det under personlige innstillinger mener jeg det står. Det var det første jeg gjorde på Kugaèn minSkal ta infoen med til Ford. Har vel ikke noe å si at det er svensk import skulle man tro... Ford Focus 2016 Ecoboost
grcossie Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Skal ta infoen med til Ford. Har vel ikke noe å si at det er svensk import skulle man tro...Det betyr ikke noe
Recommended Posts