Jump to content

Vingebil vurderes kjøpt..


MadsBL

Recommended Posts

Hei,

 

Som tittel sier, så er jeg på utkikk etter en vingebil. Kan gjerne være gjort litt med motor/understell osv eller være tilnærmet original, men bilen må være i bra stand.

 

Holder til i Hamar, men kjører gjerne noen timer hvis bilen er bra og prisen er rett.

Edited by MadsBL
Link to comment
Share on other sites

Jepp, sett denne vettu, så den vurderes. Har du kjennskap til bilen/eier?

 

Nei kjenner ikke eier eller bil, lagt merke til at den har ligget lenge til salgs.  I fjor (hvis jeg ikke husker feil) lå den til salgs hos noe bilauksjon opplegg.

Ut i fra bildene så ser den jo ut som ett bra eksemplar.  Nye slanger og litt div i motorrrom og ett sett med felger så hadde den sett mye bedre ut mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nei kjenner ikke eier eller bil, lagt merke til at den har ligget lenge til salgs.  I fjor (hvis jeg ikke husker feil) lå den til salgs hos noe bilauksjon opplegg.

Ut i fra bildene så ser den jo ut som ett bra eksemplar.  Nye slanger og litt div i motorrrom og ett sett med felger så hadde den sett mye bedre ut mener jeg.

 Ok, takk for info. Ser den har vært registrert på nåværende eier i snart ett år. Ja, helt enig, små endringer som skal til for å få denne løfta noen hakk penere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har fått to henvendelser på telefon, begge gjaldt 2 svarte vingebiler. Pga mobilkræsj har jeg ikke fått gitt tilbakemelding til dere som har avventet svar fra meg, da jeg verken har nr eller navn å oppdrive lenger. Så hvis dere leser dette, så takker jeg for interessen ang deres 2 biler, og jeg er fortsatt på utkikk etter rett bil..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...