Engjadal94 Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 (edited) Hei jeg jeg trenger en grå fordeler til min ohc motor ASAP! Noen som har liggende i nærheten av Oslo eller Moss? Edited November 15, 2014 by Engjadal94 Audi 80, bruksbil Ford Sierra 2.0 is, lekebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.Wernberg Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Om selve fordeleren er hel og ikke er brent el noe anna, men bare tuller, så sitter tennings modulen i fordeleren som ikke koster skjorta som kan lønne seg å bytte først;) Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engjadal94 Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 Ok, vet du hvor jeg kan få taki tenbingsmodul da?Om selve fordeleren er hel og ikke er brent el noe anna, men bare tuller, så sitter tennings modulen i fordeleren som ikke koster skjorta som kan lønne seg å bytte først;) Audi 80, bruksbil Ford Sierra 2.0 is, lekebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.Wernberg Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Jeg kjøpte på meca en gang i tida. Tror ikke det var mange kronene for den hell:) Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engjadal94 Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 Jeg kjøpte på meca en gang i tida. Tror ikke det var mange kronene for den hell:) ok takk, takk! Da skal jeg prøve det Audi 80, bruksbil Ford Sierra 2.0 is, lekebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Kostet en 350 kr eller noe på Meca sist jeg kjøpte. Husk at det er to typer. En med tre stikk opp i fordeleren og en uten. Du skal nok ha den med tre stikk på siden og opp i fordeleren. Husk varmepasta på plata, ellers kan du bytte modul annenhver uke fremover!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts