Jump to content

mk2 focus rs tuning.


eppi

Recommended Posts

Hei.
 
Jeg hatt min rs i 2 år nå, ønsket i grunn å selge den men det har jo vist seg å vere en stor utfordring.
Så da har jeg bestemt meg for att jeg skal bare beholde den å heller "fyre" den opp en del og bare bruke den av og til.
 
Så spörsmålet mitt er om noen her inne har gode tips til tuning firma i både inn og utland. Ønsker primært å levere inn bilen og få den ferdig tunet ut igjen.
Har googlet mye og funnet ut at de fleste firmane ligger i uk og tyskland, ønsker helst ikke å dra til uk. I sverige har jeg funnet Autotech, men det er det eneste jeg har funnet der. Og i norge har jeg i grunn ikke funnet noe spesielt.
 
Så vist noen har noen gode tips til firmaer verdt undersøke taes alle tips i mot med takk.

Link to comment
Share on other sites

Det meste tror jeg du må til England for. Eneste jeg vet er at Flissundet Motorservice er Milltek importør. Tror bare eksos og manifold på den bilen frigjør endel effekt. Det er ikke du som har den blå på Finn for salg?

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Ser du holder til i Rogaland.. Hør med Kvål auto hva dem sier, om dem kan gjøre noe med den. Har kjørt mot en Golf 1,9tdi med 350hk som var trimma av dem. Gikk bra greit det :)

 

Tipper dette koster da, men da får du det nok skikkelig og ;)

Edited by jakob

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...