skarasne Posted May 17, 2015 Posted May 17, 2015 hei. jeg har et "lite" problem med min 04 Mondeo..den stopper når den står på tomgang, eller når farten blir lav. detter er en automat, så er litt skummelt. Har noen vært borti noe lignende? har forresten forsøkt å bytte kamakselsensor (brukt), men til ingen nytte..tenker da på trykksensor i pumpa, eller dyser..blir sjeleglad for tips
dogcity Posted May 17, 2015 Posted May 17, 2015 kan jo nesten høres slik ut ja at den får for lite diesel.....er det noe merkbar "nykking" fra bilen før den stopper? - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
skarasne Posted May 18, 2015 Author Posted May 18, 2015 kan jo nesten høres slik ut ja at den får for lite diesel.....er det noe merkbar "nykking" fra bilen før den stopper?det er smånykking mens jeg kjører..den jager litt på tomgang før den stopper. når bilen stopper under kjøring, så blinker glødelampa. det er nytt dieselfilter på bilen btw
grcossie Posted May 18, 2015 Posted May 18, 2015 Les av feilkoder. Glødelampa blinker, for at det er en feilkode på et eller anna
skarasne Posted May 18, 2015 Author Posted May 18, 2015 Les av feilkoder. Glødelampa blinker, for at det er en feilkode på et eller annaja, er nok pent nødt til det
Recommended Posts