Jump to content

sierra cosworth 4x4 starter ikke! hjelp!


sebbasta

Recommended Posts

hei hei! har bestillt chip, 3 bar map sensor og dyser fra brand hatch performance i england! og skulle montere det i dag, dette er ett oppsett for og få 380hk med større turbo.

 

har en L8 hjerne (WD48.08/l3e.31) som jeg satt inn chippen i igår, satt den først feil vei og prøvde starte for og se om den i det hele tatt startert, det gjorde den ikke? veit ikke om dette var veldig dumt, men satt så på dysene og map sensoren. og den ville ikke starte da heller! har satt chippen og alt sammen riktig nå, men vil fortsatt ikke starte

 

vrir om tenningen og drar den på starteren noen ganger tenner den og vil starte men det skjer ikke! hører også noen releer driver og klikker som noen villfanter inni hanskerommet, 2 gule som er like! har sjekket fordeleren og fase sensoren i fordeleren for har hørt den kan være trøbblete av en eller annen grunn! men uten noe hell!

 

har sjekket om det er gnist, men med engang jeg vrir om tenningen gnister det en gang også virker det dødt! regnet med dette siden den tenner noen ganger og ikke klarer og starte!

 

ring eller send gjerne melding til 90 81 90 72 om du har noen tips til hva det kan være! eller svar på tråden her :) takker for svar!

Link to comment
Share on other sites

Nå skal ikke jeg påstå at jeg VET om alle pinnene er signalførende på din chip. Prøv å få lånt en annen chip og prøv. Tror det er det enkleste å starte feilsøkingen med. Har du flaks så har du kun brent chipen og ikke en krets i ECUen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...