Jump to content

Mondeo Styling


Cmito

Recommended Posts

Guest H.M.Kongen

det er den stylingen som sitter på st200 hvertfall.de kaller den for rs på ford men man vet jo aldri.noen som har noen gode tips til hvor jeg skal leite i england da for og få god pris?

Link to comment
Share on other sites

likte den svarte med golf-fanger og den blå med det som kanskje var en calibra-fanger.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun
det er den stylingen som sitter på st200 hvertfall.de kaller den for rs på ford men man vet jo aldri.noen som har noen gode tips til hvor jeg skal leite i england da for og få god pris?

 

 

 

sjekk på www.veng.no

 

sist jeg jobbet med bilrekvisita, hadde Veng både front og bakfanger i ST200 look.. ca 2000kr stykk mener jeg..

 

 

 

 

var innom å sjekket på sidene dems nå. JA, de har enda. Men priser står ikke der da.. 69195400 og hør :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
syns ikke den lignet en ghia da, mn kan jo være, om man strekker godviljen litt:)

 

 

er ikke noe ghia heller, men det er ghia grill orginalt på clx en min

 

ja vet at jeg svarte ulovelig seint men har faktisk ikke sett denne tråden før nå

Edited by Gompie

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Måtte fjerne det bilde av den combatmondeoen, fordi bildene tilhørte viceguy, hvis ikke skulle jeg bli anmeldt :blink: Var ikke verre enn å legge opp noen bilder av bilen som jeg har tatt selv ;)

93 Mondeo GLX MK1 (prosjekt) 93 Mondeo GLX MK1 (Delebil)

00 Cagiva Mito 160cc (ca 40Hk) 93 Cagiva Mito 125cc

86 Orion MK2 1.4, blir 1.6 Ghia. xx Sierra 2.0 combi. Meg og Kindher sin festbil.

Link to comment
Share on other sites

Måtte fjerne det bilde av den combatmondeoen, fordi bildene tilhørte viceguy, hvis ikke skulle jeg bli anmeldt :blink: Var ikke verre enn å legge opp noen bilder av bilen som jeg har tatt selv ;)

 

 

syns at bilder av andre sine biler her på forumet burde kunne brukes fritt av alle, vi er tross alt av ford Blod alle her, det er iallefall min mening

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest ChiP^

Den der passer vel ikke på en Ford Sierra? eller? :)

Fangeren på bildene

Jeg snakker forøvrig om mk1 =)

Edited by ChiP^
Link to comment
Share on other sites

din mondeo?

 

Nei, ViceGuy sin! ^_^

 

Er ikke spesiel fan av Combat og morettelykter, men denne stylingen liker jeg:

 

25.jpg

 

26.jpg

Link to comment
Share on other sites

syns at bilder av andre sine biler her på forumet burde kunne brukes fritt av alle, vi er tross alt av ford Blod alle her, det er iallefall min mening

Blir litt OT dette, men har ikke noe imot at folk linker til bildene som ligger på min side, men i dette tilfellet så hadde bildene blitt kopiert til en annen server... det var derfor jeg reagerte. Det er fritt fram for alle her å linke til bildene mine om de vil bruke noen her på forumet, men skal du kopiere dem så spør først (simpel høflighet og alt det derre vettu :) ).

Link to comment
Share on other sites

Blir litt OT dette, men har ikke noe imot at folk linker til bildene som ligger på min side, men i dette tilfellet så hadde bildene blitt kopiert til en annen server... det var derfor jeg reagerte. Det er fritt fram for alle her å linke til bildene mine om de vil bruke noen her på forumet, men skal du kopiere dem så spør først (simpel høflighet og alt det derre vettu :) ).

 

 

OT! skjønner deg der men det går an å sende en PM til cmito og bare si ifra om det istedet for å gå til en admin / moderator og få de til å rense tråden for akkuratt de bildene, jeg syntes det er litt unødvendig, men men, ferdig med den diskusjonen, alle har egne meninger, vi kan ikke akkuratt styre hverandre

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...