Jump to content

Ford focus mk2 tar inn vann


thotet

Recommended Posts

Har nå nylig oppdaget at det kommer vann inn i bagasjerommet i bilen, ser det kommer i området rundt baklyktene på begge sider, for mattene er våte på sidene. Har tatt ut alt av matter, for å tørke de. Tok av baklyktene, tettet der jeg kunne, for så å sette de på plass igjen, men regnværet kom, å det kommer fremdeles vann inn på begge sider, noen som vet hvor vannet kommer inn?

Takker for svar!

Link to comment
Share on other sites

Okei, vet du hvordan det er å løsne de?

Okei, vet du hvordan det er å løsne de?

Vet du hvordan det er å løsne de?

Er noen, som han hos oss, har måttet løyse bakerste del av railsen, for å fuge under der

ta av bekledninga på bakluka\ruta. kan komme inn der å. hadde tilfelle av d på ST'n min der d kom inn vann i øvre delen av bakluka

Kan sjekke der å, men ser ut til at det kommer fra oppunder plastikkdekslene på begge sider inne i bagasjerommet.
Link to comment
Share on other sites

Mener de er skrudd under taktrekket

Da har jeg fuget skjøten der og, de var limt fast med no som minnet om dobbel sidet tape, men tok de av, vasket, og la på karosseritetting, å satte de på plass igjen. Det ble mindre vann i bilen, men nå oppdaget jeg at det også kom fra bakluka, så ribbet den for plastikk innvendig, satte meg i bagsjerommet og ventet (regnet kom heldigvis) og etter å ha sittet der et kvarters tid med lommelykt, så viste det seg at det kommer fra gummivingen som er festet i luka med 5 bolter, og det er styrepinner ved siden av hver bolt, og de rant det vann igjennom hver av de, tok den og hadde på silikon, så nå er det tett!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...