alhopla Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Bilen har begynt å gå i nødmodus så fekk lest ut feilkodane: u1900-20 -can communication faultp0380-21- can communication with abs faultyu0416-28- can communication faulty Har skjønt at u0380 kan ha noko å gjer med glødinga, men har ikkje fått sjekka det enda. Er det nokon som veitkor eg skal bjynde eller kva som eventuelt kan vere feil? Om bilen: Focus 1.6 tdci 109hk. Bilen går i nødmodus når ein er ute å køyre. Forsvinne om eg skrur av bilen og ventar i nokre sekund før eg starta igjen, men har vert en gong dette ikkje funka.Rimelig frustrerande og dette skjer oftare no...
grcossie Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 En eller flere defekte glødeplugger, kan få bilen i nødmodus, selv om den starter greit. Vært ute for flere slike med den motoren
alhopla Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 En eller flere defekte glødeplugger, kan få bilen i nødmodus, selv om den starter greit. Vært ute for flere slike med den motorenEr pluggane lokalisert mellom motor og torpedovegg? Muligens best å komme til under bilen då? Og dersom det ikkje er glødeplugg, ka då?
grcossie Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Ja de sitter på baksiden av motor, når de ovenfra, ved litt demontering. Ville ha sjekket de først
alhopla Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Ja de sitter på baksiden av motor, når de ovenfra, ved litt demontering. Ville ha sjekket de førstDå skal eg sjekke dei. Kjenne du til dei andre feilkodane?
grcossie Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 U koder, er kommunikasjonskoder, som kan komme av mangen grunner, og ikke nødvendigvis bety at noe er galt. Prøv å slett de, å se om de kommer igjen 1
Recommended Posts