Jump to content

Ford Focus Sedan 08 Div til EU


Loolzor

Recommended Posts

Hadde Bilen på EU kontroll idag, og fikk noen mangler jeg ikke helt skjønner hva delene er...

 

5.3.3 B) komponent defekt, skadet eller sterkt korrodert, Venstre, Foring langsg.stag bak

5.3.4 a) For stor slitasje på kingbolt og/eller foringer eller i opphengskuler/ledd Fremre, Venstre.

 

Hvilke deler er det de mener hær?

Er det noe a det jeg har tatt bildet av hær ?

 

 

j3jaCC.jpg6a6Irq.jpgCVEu9r.jpg

Edited by Loolzor
Link to comment
Share on other sites

Nei, den sitter lengre fram og ut mot kanalen ca rett over der, som håndbremsviren din har et feste, på bildet ditt

QbinYC.jpgDen da? Hvilken del er det på skruvat? eller har de ikke den der, må kanskje ringe ford å få den rett fra de?

Link to comment
Share on other sites

får dem foringene på ebay, MEN, må ha spesialverktøy for å få dem ut, og dem skal inn i en gansge nøyaktig posisjon.

boltene er og ett HEL***E å få ut. jeg ga opp på min mk1 focus, har samme stag.

 

bytt hele bærearmen fremme, er en ganske ok jobb det

Link to comment
Share on other sites

Ja, Skal Vel finne utav en grei måte å fikse det på =) Fant delen hos mekonomen vertfall.http://www.mekonomen.no/bil/reservedeler/bakstilling/foringer/foring-veho-ps606a09-80909no Vis det er rette delen, så kjøper jeg den i morgen vertfall. så har jeg bestillt hjullager og bakfjærer. den ene hadde knekkt ^^ så får håpe det blir orden i sakene nå =)

Link to comment
Share on other sites

bare legg merke til hvordan ståldelen står i forhold til selve staget, om dette blir montert feil, så ødelegger du foringen når bilen blir satt på bakken og brukt, da vrur du hele foringen istykker

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...