balltusen Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Hei. Har fått et merkelig problem som trådtittel beskrevet. Har aldri hatt risting i bilen før. Dette har nå begynt for 14 dager siden.Dekkene er kun 1/2 år gamle sommer dekk.Merker liksom bilen hopper opp og ned venstre side ved 40 kmt.Ingen ulyder men veldig iriterende da det føles som om hjulet ikke er rundt.Har hatt av hjulet men kan ikke se noe unormalt på dekket. PS rattet rister ikke i det hele tatt. Noen som har vært borte i dette før?Hilsen Balltusen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Eng...... Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Prøv å bytt plass med et forhjul å se hva som skjer. Får du risting i rattet eller foran er nok dekket ødelagt.Kan også være om støtdemper bak er gåen. Da går ofte hjulet og hopper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Hvilken profil? Har du kjørt i slaghull og flatet felgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
balltusen Posted July 28, 2016 Author Share Posted July 28, 2016 hei. kommer tilbake litt senere i dag. må kjøretil jobb nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 høydekast i dekke kanskje Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
balltusen Posted July 28, 2016 Author Share Posted July 28, 2016 Hei i gjen. I morgen drar jeg ned til forhandler som solgte meg dekkene. Må være noe med gummin i dekket. Ja jeg har troa på høydeforskjell .Jeg vil også tro at dekket er defekt. Kommer tilbake i morgen da jeg har fri.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts