esben86 Posted July 28, 2016 Posted July 28, 2016 Mange som har investert i ny mondeo? Har kjøpt min første splitter nye bil å så lurte jeg på om noen hadde tips til hvordan man kan guffe opp orginalsubben i bagasjerommet Sent from my iPhone using Tapatalk
grcossie Posted July 28, 2016 Posted July 28, 2016 Hvet ikke om det går ann å gjøre noe utenom justeringene på stereoen. Viss du har adaptiv cruise kontroll, så skal du ikke ha skiltplate framme, da den kan forstyrre radarenLigger forresten en åpen kampanje på bilen din ang lyktemodul
esben86 Posted July 28, 2016 Author Posted July 28, 2016 Ekstralysene er gull verdt lyser meget bra. Lazer tripple R med 30 i referanse Sent from my iPhone using TapatalkHar ikke hørt noe hos ford angående kampanje på lyktemodulen Sent from my iPhone using TapatalkÅ ja har adaptiv cruise control men har ikke merket noe at skiltplaten er i veien Sent from my iPhone using Tapatalk
grcossie Posted July 29, 2016 Posted July 29, 2016 Ekstralysene er gull verdt lyser meget bra. Lazer tripple R med 30 i referanse Sent from my iPhone using TapatalkHar ikke hørt noe hos ford angående kampanje på lyktemodulen Sent from my iPhone using TapatalkÅ ja har adaptiv cruise control men har ikke merket noe at skiltplaten er i veien Sent from my iPhone using Tapatalk Alle forhandlere, har fått beskjed om å ikke montere skiltplater framme
Mondeo Power Posted July 29, 2016 Posted July 29, 2016 Ekstralysene er gull verdt lyser meget bra. Lazer tripple R med 30 i referanse Takker!
roddis Posted July 30, 2016 Posted July 30, 2016 Nice bil, har ikke råd til ny bil jeg dessverre. Men får nyte de som har sine Skiltplata er jo bare å fjerne, er da mye cleanere og finere uten Var det første jeg fjernet på min, og har ikke betalt for å kjøre rundt med reklame heller 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
esben86 Posted August 1, 2016 Author Posted August 1, 2016 Skrur du fast skiltene da? Alså borrer å skrur dem fast rett i bilen? Sent from my iPhone using Tapatalk
grcossie Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Skrur du fast skiltene da? Alså borrer å skrur dem fast rett i bilen? Sent from my iPhone using TapatalkJepp, med svarte skruer i tall og bokstaver, som i gammle dager
esben86 Posted August 3, 2016 Author Posted August 3, 2016 Flere som har led under speilene på nymondeo? Sent from my iPhone using Tapatalk
roddis Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 Er vel originalt på de? 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
esben86 Posted August 7, 2016 Author Posted August 7, 2016 Ingen nye mondeoer har orginalt led under speilene Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts